Comp. start niet op. Monitor zwart en PC op slaapstand?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vandalizer

Gebruiker
Lid geworden
1 feb 2004
In eens start mijn computer niet meer op?
De monitor doet al helemaal niks dus een andere geprobeert. Geen reseltaat.
De harddisc geeft paar tikjes en de cdrom hoor je ook even. Daarna niets niets niets. De Pc kast geeft aan dat hij op slaapstand staat (maantje) Maar het zonnetje blijft ook branden. Alleen het harddisc lampje gaat uit.
De ventilators van de voeding en die van de proccor doen het.
Heb alles los gehad en weer vast gezet. Opgestart met alleen een HD, videokaart en geheugen.
Probleem blijft het zelfde.
Heeft iemand raad?
THX

Je hebt alles al gedaan om achter het probleem te komen,lijkt er toch echt op dat je moederboard is overleden.:confused:

Je zou nog een andere voeding kunnen proberen.
Kan je misschien wel in veilige modus komen ?

Kan ook niet in veilige mode komen.
Als ik de knop bij de slaapstand lampjes 5 sec. ingedrukt houd, valt het systeem helemaal uit.

Zover kom ik niet eens.
Volgens mij is m'n moederbord of m'n cpu of m'n voeding stuk. Heb geen andere voeding die op dit moederbord past om te testen.

heb je al eens de stroomstekker eruit gehaald want ik had ook zo'n probleem ik had de stekker er toen uitgehaald en toen deed hij het weer je kan het teminste proberen

lijkt me niet dat het de voeding is... anders zouden je ventilators ook niet mogen gaan. cpu? neuh ook niet, je zou meoten piepjes horen. probleem ligt hoogstwaarschijnlijk bij moederbord. je zou eens moeten proberen het batterijtje van je bios er voor 5 minuten uit te halen en trug insteken.

proberen bios up te daten???:confused:

maar goed, probeer het bovenstaande es:cool:

heb je al eens een andere videokaart geprobeerd want daar kan misschien ook wel het probleem in zitten

Altijd als eerste een andere voeding proberen,werkt de computer dan nog niet,dan ligt het voor 80 procent zeker aan het moederbord. Want als het aan de hardware ligt die aangesloten is op het moederbord dan hoor je altijd piepjes,maar zoals aan jouw verhaal te horen krijg je zelfs nog geen beginscherm op de monitor en dan moet je het echt zoeken op je moederbord.

dat kost dus weer geld

gr Bouwvakkertje

Bouwvakkertje, dit topic is bijna 4 jaar oud. Reageren heeft dus echt geen zin meer :confused:
Mod, slotje erop?

Klopt,Ik zag dat ook pas later,ik was gewoon aan het lezen in het forum en zag deze vraag en zonder te kijken op de datum heb ik er wat neer gezet.
Zal er de volgende keer wel op letten haha

gr Bouwvakkertje

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan