comp start niet op

Status
Niet open voor verdere reacties.

rosie

Gebruiker
Lid geworden
30 jan 2006
hallo,ben net klaar met bouwen van een desktop comp.Al met opstarten heb ik een probleem!Ik druk op powerknop ,hij doet ff 2 sec draaien(de fans dan)en stopt ermee.:rolleyes: De voeding lijkt me dan inorde?Kabeltjes (4 stuks systeem panel header
nagekeken.Het zijn allemaal onderdelen die ik nooit heb zien draaien.Iemand een idee?:rolleyes:

de bekende vraag wat hier al meer langs gegaan is,heb je wel afstand busjes geplaatst tussen moeder board en kast??

:confused: jaja ,natuurlijk.Het is vreemt,als ik de atx12v powerconnector los maak(Is toch de 2gele en 2 zwarte, connector?) en start op,blijven de case/proc fans gewoon draaien.De dvd brander doet dan niets.Dan lijk mij de voeding inorde.

je heb verschilende voedingen.
12volt is de 24pins de groote stekker.
dan heb je soms extra 12volt en dat is een 8pins 2x4pins.
kan je wat meer vertellen over het systeem.
moederbord model en merk ,beeld kaart model ,
geheugen hoeveel en wat voor confugratie,
prosessor model.
want zo is het ff gissen wat het kan zijn

ik heb een mb van asrock alivesata2-glan met een amd2 3500+proc .2 keer 512 pc 4200 ddr2 geheugen.Een pcie 128 mb radeon x300se videokaartje.Coolermaster voeding 350 watt.Een dvd brander en een hd van 40gb.Coolermaster behuizing.Eigenlijk een simpele opstelling :o

:evil: Ik zit vast,iemand een surgestie???:evil:

Het is opgelost hoor!!!!.Na eerst een nieuw mb gekocht te hebben,toen nog niet doen.Een andere proc gekocht,samen met mijn nieuwe mb .PERFECT!.Bedankt voor de informatie:confused:Zelf opgelost.Maar hij doeg het:thumb:DOEG

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan