Company of Heroes: Tales of Valor opvolger?

Status
Niet open voor verdere reacties.

patrol man

Gebruiker
Lid geworden
5 mrt 2009
Berichten
424
Hallo allemaal,

Ik heb een vraag over Company of Heroes Tales of Valor:
Is het zo dat deze GEWELDIGE game de opvolger is van Company of Heroes Opposing Fronts?
De eerste game was Company of Heroes daarna Company of Heroes Opposing Fronts en nou weet ik niet of Company of Heroer Tales of Valor de opvolger is van deze game?

Alvast bedankt
 
Volgens mij is het een uitbreiding op de gewone Company of Heroes sinds Opposing fronts een stand-alone editie is.

Weet ik niet zeker tho....
 
Ok ik wil hem namenlijk downloaden maar ik denk dat het beter is om company of heroes tales of valor te kopen omdat ik de gewone company of heroes en company of heroes heb gekocht.
Vandaar...
 
Ja, inderdaad, dat doe ik ook, anders loop je weer bepaalde risico's denk ik...
 
"Company of Heroes: Tales of Valor is a real time strategy video game stand alone expansion pack to Company of Heroes. It was announced on November 3, 2008 and was released on April 8, 2009."

Dat staat op wikipedia, dus..
 
Naja, op andere sites staat weer dat het een uitbreiding is, dus ik weet het ook niet meer...
 
Oh raar nou ik heb op de site relic (de uitgever) samen met THQ (werken samen)
naar hun spellen gekeken waar dus die nieuwen: Company of Heroes Tales Of Valor stond.
Hier staat dus ook dat het geen uitbreiding is.
(geloof ik maar als de uitgever al ongelijk heeft..... dan klopt er iets niet:D)
 
dan donwloadje hem en als het niet werkt koop je hem daarna :rolleyes:
discussie om niks:confused:
 
Ik zit er toch over te denken om hem te kopen dan heb ik zegmaar de hele colectie van Company Of Heroes. (Officieel)
 
Ja dat doe ik ook, is ook makkelijker als je hem bijvoorbeeld opnieuw wil installeren of zo...
 
Ja en het geeft tevens minder ruimte op de pc.
Maar hij kost nou denk ik nog wel ongeveer 60 euro hij is gisteren namenlijk pas uitgekomen.
 
Op bol.com staat hij als het goed is voor 34.99, weet ik niet zeker....
 
Ok ik merk ook op dat deze bijna niet in de winkels liggen maar alleen op het internet dat had ik vooral met company of heroes opposing fronts
 
Het is dus wel een opvolger heb het spel zojuist gekocht in een winkel voor 35,00 euro.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan