compaq 7592

Status
Niet open voor verdere reacties.

Raisa

Gebruiker
Lid geworden
15 aug 2003
Berichten
608
Ik zit hier met ne Compaq Presario 7592 PIII.
Nu wil ik daar win 98 afzwieren en XP opzetten.
Maar, de drivers van de compaqspecialekes draaien niet onder XP.
Zoals het speciale toetsenbord, modem,...

What to do?
Gewoon terug 98 opzetten zekers?
 
Je bent nogal bezig met je vragen, er staan geloof ik 4 vragen van jou in de 25 laatste berichten :confused:

Misschien, ligt aan wat je wilt, als je nieuwe hardware wilt kopen, dan is dit je kans :p
Anders moet je zoeken op internet of inderdaad terug naar win 98 (heel misschien wil win 2000 wel lukken, maar kies vooral NIET voor win ME)
 
Windows 98 als je de extra's wilt gebruiken, anders XP en even op de Compaq site zoeken naar de nieuwste drivers.
 
Als ik even mag reageren op dit probleem wat mankeert er dan precies aan Windows Me.
Ik vind het beter werken dan 98se en als je nieuwe hardware instaleerd word er nooit om de cd gevraagd want schijnbaar staan al de drivers er al op.
 
ME is redelijk onstabiel. In vergelijking met de andere versies.

Zonder update's is het om te huilen, met update's is het wel te doen.

2000 daarintegen is een stuk stabieler (compleet nieuwe technologie) samen met XP en 2003.

Windows 95, 98 en ME horen ook in hetzelfde schuitje thuis.
 
XP draait gewoon op Compaq's, 99% van de hardware wordt gewoon herkent en voor het 'Easy Acces Toetsenbord' moet je even op zoek gaan naar een nieuwer type compaq pc waarbij hetzelfde toetsenbord wordt geleverd en waarvan wel XP drivers voor aanwezig zijn, gaat prima werken, hier tenminste wel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan