Compaq Armada m700

Status
Niet open voor verdere reacties.

hendridevries

Gebruiker
Lid geworden
17 apr 2005
De laptop start niet nadat de power knop ingedrukt wordt.
Wel knipperen er 2 lampjes aan de voorkant wat is het probleem??

De Armada's M500 (flink familie van de jouwe) die ik onder handen heb moeten nemen hadden wel eens zoiets. Ik ga er dan even van uit dat de laptop het normaal wel doet/deed. De truc was dan bij mij:
1. Accu even loshalen en netstroom loskopelen
2. Alles weer monteren
3. Fn knopje en de 'aan' knop enige tijd tegelijkertijd indrukken (lampjes knipperen onregelmatig na verloop van tijd)
4. Knoppen loslaten. De laptop startte op, of na nog een keer alleen de 'aan'-knop normaal indrukken.

Maar dat werkte alleen bij laptops die verder gewoon werkten, en die als het ware even de weg kwijt waren. Het is iets met de accu. De lampjes betekenen (ten onrechte) iets als 'standy-by' of 'hybernating'. Maar hij is vastgeslagen.

Misschien dat dat bij jou ook het geval is...

De accu was idd leeg. maar na een half uur in het stopcontact te hebben gezeten dacht ik dat de laptop nu wel op moest kunnen starten. En wat is het FN knopje?

Dan probeer ik eers dit even.

hallo frisian
ik heb ook een probleem met de m700
mijn muis knopje is kapot ? nu heb ik een e 500 liggen van armada met muis pad zou die er op kunnen werken ?
heb hem al geprobeerd maar doet niks moet ik dan andere software instaleren of kan dat zowiezo niet werken

gr peer

Dit Topic is al met pensioen.
Stel even een eigen vraag in het forum.
deze heeft nu een slot gekregen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan