Compaq en windows drivers ??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb door deze topic hoop gekregen dat er voor een presario ook zon disk moet bestaan, nu nog even zoeken waar ik hem kan verkrijgen.

Groet,

maestro12 zei:
Nee, want die is voor de Armada familie en hier gaat het over een Pressario 1245 laptop.

Daarom vroeg ik het.

Heeft U dan niet die andere ook voor TS.........(en ikke)

Hier de bovenste link hebben ze het over die floppy's misschien zitten ze wel in de link die gegeven wordt. Zo komt het tenminste over. Ook de drivers trouwens.

BANDIT123 zei:
Daarom vroeg ik het.

Heeft U dan niet die andere ook voor TS.........(en ikke)

Voor de Pressario 1245 laptop is, behoudens de herstelset, niets anders te vinden, het zal dus zelf zoeken worden naar losse drivers of de herstelset kopen.

En welke Compaq heb jij dan Bandit??

maestro12 zei:
Voor de Pressario 1245 laptop is, behoudens de herstelset, niets anders te vinden, het zal dus zelf zoeken worden naar losse drivers of de herstelset kopen.

En welke Compaq heb jij dan Bandit??

Heb ik ook niet, maar help wel eens Hulpbehoevende:p

Maar zou bestDEZE wel eens kunnen zijn

Laatst bewerkt:
Elisa zei:
Hier de bovenste link hebben ze het over die floppy's misschien zitten ze wel in de link die gegeven wordt. Zo komt het tenminste over. Ook de drivers trouwens.

Die link waar jij aan refereerd gaat over een amerikaans model, misschien werkt maar misschien ook niet. Op die driver page hebben ze het over een Lucent modem terwijl ze in het europese model over een ITU hebben.(maar goed dat zou het verschil in chipsetnaam en fabrikant nog kunnen zijn)

Die hertsel diskettes waar ze het over hebben worden gemaakt vanaf........de herstel cd :confused:

BANDIT123 zei:
Heb ik ook niet, maar help wel eens Hulpbehoevende:p

JE zal iedere Compaq apart moeten zoeken en helaas voor jou, de laatste tijd staat alles op een restore cd en is steeds minder 'los' te downloaden

Maar zou bestDEZE wel eens kunnen zijn

Dat is een monitor driver voor CRT monitoren :eek:

Beste geinterreseerde,

Veel informatie, veel om naar te zoeken. De info die ik van Elisa ontving bracht mij bij een bestandje genaamd sp9477. Dit lijkt goed, helaas kan ik hier geen opstart diskette van maken: diskette format failed.

Groet,

Ik ben bang dat je niet de enige bent met die error.
Thanks, but I've been there and done that. The bios is current and I just had another guy on another forum try sp9477 and he said he got the same disk format error

Heb de linken van de anderen al doorgenomen?

Je hebt van die computers die niet meer willen booten vanaf floppy of CD... ikzelf heb er ook een paar. harde schijf eruit slopen, ergens anders indumpen en dan opnieuw installeren via andere computer.

Maar waren dat ook Compaqs? Dat zijn toch wel aparte gevallen als ik het zo mag zeggen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan