compaq laptop kopen

Status
Niet open voor verdere reacties.

1991lolgein1991

Gebruiker
Lid geworden
4 aug 2008
Hoi,

Welkom op Helpmij,

Ik denk dat je voor dat geld een redelijk tot goed notebook voor jouw doeleinde hebt.

Modag

Compaq is van HP. Maw de service is absoluut waardeloos. Kwaliteit verschilt per model. Ik heb hp's gehad waarmee je kon gooien en hp's die al snel het loodje legden. Verder is de videokaart niet echt goed, maar als je er geen spelletje op speelt zou je het er mee kunnen doen.

Deze is net wat duurder maar kwalitatief een stuk beter. Ook zit hier XP op wat ook nog een groot voordeel kan opleveren als je niet een bijster goede videokaart hebt. Ook de snelheid is van Xp een stuk hoger.
http://www.laptopshop.nl/product/56554/asus-pro31l-ap039h-xp.html

Anders heb je deze nog. Heir zit een wat betere videokaart in maar een slechtere processor. HIer zit vista op deze is overigens ook nog goedkoper
http://www.mycom.nl/Products/View/FJS Amilo Pa 2548 Q2 TL52/185818.aspx#Specs

Ik hoop dat je hier wat aan hebt

Hallo,
ik denk dat die compaq's niet goed zijn, als je voor een stevige gaat, kijk naar ibm leveno toshiba of hp/compaq uit de zakelijke serie.
Ook medions vind ik best wel stevig aanvoelen.
(heb ze allemaal al aangevoeld)

en wat vinden jullie van de Fujitsu Siemens AMILO Pi 2550.
Ik zou ook graag willen weten of je hier standaard al draadloos mee kan internetten

Hoi,

Ja hoor daar kan je standaard draadloos mee internetten dochter lief heeft ook een Fujitsu Siemens en geen klachten.

Modag

Ik heb er nog een gevonden die wel erg goedkoop is vind ik. De PACKARD BELL EasyNote MH35-V-075 notebook.

Ook vraag ik me weer af of je hiermee draadloos kan internetten

Je kan er draadloos me in ternetten. Echter het gehuegen + single core ( 2ghz) zijn niet geschikt voor vista. Zelfs niet voor basic. Als je er Xp op zet dan is aardig, maar voor vista is ie niet geschikt

Toschiba 100%. Die is veel beter. Betere porcessor en videokaart.

kijk in het lijstje wat ik heb gegeven:

• hp/compaq zakelijke serie (6715S) in je budget
    toshiba
    ibm/leveno
    xxodd
    msi
    medionasus
Geen:

• acer
    Fujitsu siemens
    Pacard bell

Ik noem deze modellen, ze voelen stevig aan, die wat je moet nemen.
Die wat je niet moet nemen die hebben een zwakkere behuizing, en gaan sneller kapot.
Pacard bell heb ik laatst hier gelezen dat die problemen hebben met drivers.
Draadloos internet zit op iedere laptop die je nieuw koopt

Schrap hp/compaq ook maar van het lijstje deze zijn kwalitaief niet echt super en de service erg slecht. Ook is dit niet echt een prijsvechtend merk en je betaald vervolgens dus wel de hoofdprijs.

dus deze laptop is wel goed, voor prijs kwaliteitsverhouding

TOSHIBA Satellite L350D-10L notebook
[URL="http://www.dixons.nl/De_online_winke...5/default.aspx[/URL]

Schrap hp/compaq ook maar van het lijstje deze zijn kwalitaief niet echt super en de service erg slecht. Ook is dit niet echt een prijsvechtend merk en je betaald vervolgens dus wel de hoofdprijs.
Hallo,
De thuisserie van hp/compaq is ook slecht, daarom staat er de zakelijke serie,
Deze zijn zo stevig dat je erop kunt staan.

alleen nadat je er op gestaan hebt, moet je hem terug sturen en ben je hem zeker anderhalve maand kwijt. En de binnenkant, de kwaliteit daarvan verschilt per model. Het kan best zijn dat de hp geproduceerde onderdelen perfect zijn maar de kans is er ook dat die bij het minste geringste kapot gaan.

alleen nadat je er op gestaan hebt, moet je hem terug sturen en ben je hem zeker anderhalve maand kwijt. En de binnenkant, de kwaliteit daarvan verschilt per model. Het kan best zijn dat de hp geproduceerde onderdelen perfect zijn maar de kans is er ook dat die bij het minste geringste kapot gaan.
lees eens over welk model ik het heb, de modellen van de zakelijke serie, hp nx nc etc.
hp compaq 6715 b
hp compaq 6715 s

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan