Compaq MV700?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sorry bambo dan moet ik passen :confused:
Iemand anders mischien???

sucses ermee bambo

Nog een vraag doet je pc eigenlijk wel wat als je hem aanzet?
Bijv de beginpiep,of de lampjes aan,draaien de ventilators enz?

Laatst bewerkt:
dude in ieder geval bedankt , door jou heb ik nu al een paar seconde een groen lampje :p niet dat we dr wat aan hebbe maar toch

Bedankt :thumb:

Iemand anders met De oplossing ? :confused:

de pc zelf lijkt het gewoon goed te doen , start goed op , hardeschijven beginne te werken enz ..

Tja maar dat groene lampje schiet niet echt op zo he.:D

Druk tijdens opstarten eens op F8 herhaaldelijk en kijk eens of ie in veilige modus het mischien doet.
Je weet maar nooit.

ook geen resultaat , hij gaat vrolijk op oranje branden , en blijft zo

Deze 3 kun je eventueel nog proberen:
1.koppel al je hardware, behalve je videokaart eens los, en kijk eens wat je systeem dan doet als je nu start? Dus ook de IDE-kabels uit je hardeschijf, diskettedrive, en CD-Rom speler(s).
daarna sluit je bijv steeds een onderdeel erbij aan als je beeld krijgt.Zo kom je erachter of er iets in je hardware mankeert.

2.Probeer dit eens koppel alle stekkers af en houd de startknop 10 sec ingedrukt.

3.Haal het batterijtje wat op het moederbord zit er zo'n 5 minuten uit en zet het er dan weer in en kijk of het dan lukt.

Hierna weet ik het dus niet meer en geef ik het op.

ik heb iets anders gehad dat ik het een ne ander in me pc bouwde (me oude) en dat het lampje van me beeldscherm alleen maar op oranje bleef staan haal al je pci kaarten er uit + die nieuwe ram en zet em dan aan doet ie het nog niet probeerh et dan ffm et oude videokaart

Geplaatst door maikel9
Deze 3 kun je eventueel nog proberen:
1.koppel al je hardware, behalve je videokaart eens los, en kijk eens wat je systeem dan doet als je nu start? Dus ook de IDE-kabels uit je hardeschijf, diskettedrive, en CD-Rom speler(s).
daarna sluit je bijv steeds een onderdeel erbij aan als je beeld krijgt.Zo kom je erachter of er iets in je hardware mankeert.

2.Probeer dit eens koppel alle stekkers af en houd de startknop 10 sec ingedrukt.

3.Haal het batterijtje wat op het moederbord zit er zo'n 5 minuten uit en zet het er dan weer in en kijk of het dan lukt.

Hierna weet ik het dus niet meer en geef ik het op.

ik wacht nu 5 min op het batterijtje , wat bedoel je precies bij nummero 2 ? nummer 1 wertke niet , met alles eruit behalve vga , geen resultaat

* edit* ook met het batterijtje er 5 min geen resultaat

Laatst bewerkt:
Krijg je steeds dat standby lampje op je beeldscherm?
die tweede is een soort reset je moet de stroom en andere stekkers eruit halen en 10 seconden de powerknop ingedrukt houden.

dan denk ik dat je moederboard kapot is zet die videokaart is bij iemand anders zijn zijn pc en kijke of ie het dan doet

dr is niet echt ene stand by lampje aanwezig , het is maar 1 ledje ( lampje ) die groen of oranje word , en dus meestal oranje is , alleen even groen als ik heb beeldscherm aan zet .

ik zat dat resetten eens proberen, en de " power" led op mn MoBo zelf brand wel gewoon!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan