compaq presario drivers

Status
Niet open voor verdere reacties.

harry50

Gebruiker
Lid geworden
6 apr 2004
Berichten
6
Goede morgen mensen ik ben dus harry van esch
en ja ik zit hier bij mijn thuis met een groot probleem en ja ik hoop dus dat er iemand is die mijn zou willen en kunnen helppen ik heb hier een compaq presario en ja deze pc heb ik dus gehad van iemand om mijn werk wat ik doe via email veder tezetten in afrika maar nu heeft iemand mijn harde schijf geformaterd en ben ik dus als kwijt en kan ik er geen windows er meer op zetten nu zeggen ze dat ik al de drivers van compaq kwijt ben en dat ik bij hp zou moeten gaan kijkken wat ik dus heb geprobert maar ik kan daar dus geen drivers of hersteldikete vinden en ja ik heb dus niet zo veel geld om een nieuwe pc te kopen om dat ik dus 25 jaar als een vrijwilger in afrika gewerd dus ik hoop dat u na kan gaan dat ik mijn niet echt veel kan permiteren dus nu hoop ik via deze weg dat iemand hier is die mijn zou willen helpen om me weg wijs te maken hoe ik aan die drivers kan komen ik zou u zeer dank baar zijn als u mijn een bericht via dit adres zou willen zenden h.a.b@wanadoo.nl danku ale vriendelijk
 
Welkom op Helpmij, Harry. We helpen je graag via e-mail, maar posten het ook op het Helpmij-forum zodat ook andere gebruikers van de oplossing kunnen genieten. ;)
Welke Presario is het? Het nummer staat op de pc of op het originele beeldscherm.
 
Als u het type weet kunt u de driver zoeken op de site van HP

http://welcome.hp.com/country/nl/nl/support.html

Of u moet contact opnemen met de helpdesk, daar kunt u vragen of ze een recovery cd willen opsturen, ik weet niet of dit nog steeds kosteloos gebeurd. Normaal heeft u dan binnen 5 werkdagen de recovery cd in huis
 
compaq presario s4214bd

goede morgen kurt van hulle
go wat ben ik verbaast dat er toch menssen zijn die een andwoord zenden en zo vlug nu heb ik dus aan de onder kant van mijn compaq een grijsestiker weg gehaalt waar ik dus op zie staan agency series cm1001
en dan heb ik ook nog wat numers die ik via het moederbord heb gevonden die zet ik er dus ook even bij
numer een gevonden bij ide poorten pwa-avnv bd en dit stond er bij assi 411697600117 r
numer twee bij de deur heb ik dit nummer staan 8945clp43277 dus ja ik hoop dat je zo wat veder kan komen om mijn te helppen mijn dank zal heel groot zijn
 
compaq presario s4214bd

goede middag ruben ik bedank je voor jou bericht en ja ik heb dit al meerdere malen geprobeert maar ja ik kan daar dus niet echt uit komen dus weet ik ook niet hoe ik veder zou moeten daar mee maar toch bedankt voor jou bericht
 
Volgens mij als je een windows installatie cd hebt kan je gewoon met die cd windows installeren.

Cd in de cdrom drive , computer over nieuw starten en de rest gaat bijna vanzelf.

Als je een windows 2000 of xp installatie cd hebt hoef je geen compaq drivers te downloaden want op deze cd's staan alle bekende drivers meegeleverd.

succes,
Pieter :thumb:
 
Dus als ik het goed begrijp, is er geen Windows geïnstalleerd op jouw pc?
 
Dus als ik het goed begrijp, is er geen Windows geïnstalleerd op jouw pc?
 
het is voor elkaar hoe het kan weet ik nog niet

hallo alle menssen die op mijn oproep hebben geandwoord ik weet niet echt wat er gebeurt is maar mijn compaq werkt weer als staat er weer op daar ben ik heel blij mee maar toch veel dank voor het snel rejageren nu ga ik even veder met mijn pc nog maals veel dank
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan