Compaq Presario SR5235 ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dobbelsteenx

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 mrt 2008
Berichten
2
Mijn moeder zeurt over strepen op het beeldscherm van de computer en dat hij dan zeer langzaam is, daarom wil ze een nieuwe pc aanschaffen..
Op haar werk hebben ze een Compaq Presario SR5235 te koop.
Nou is mijn vraag, is dit een goede computer voor gemiddeld gebruik?
Hoeveel zouden jullie voor zo'n computer geven?
en is het nog steeds zo dat je alles wat je in een compaq pc wil zetten ook bij compaq moet kopen?

Groeten,
Esther
 
Ik raak niet onder de indruk van de specs. Hangt er vanaf hoe oud de machine is.
Je tweede vraag: kán, maar hoeft niet persé.
Er was een tijd dat een aantal "witte" geheugenreepjes met geen mogelijkheid bij een Dell machine aan de praat te krijgen waren (spreek helaas uit eigen ervaring). Uiteindelijk toen maar Dell reepjes besteld (waren 15 euro per reepje duurder dan de witte).

Ik heb voordat ik de Dell reepjes bestelde en zelf al 6 merken / types had geprobeerd uiteindelijk de machine naar 6 pc boeren gesleept en daar diverse bankjes laten installeren, niets, maar dan ook niets wilde werken.

Echter, voor gemiddeld gebruik en dan moet je "moderne" games tot zo'n beetje 2006 bedoelen, zal de machine prima functioneren.
 
Laatst bewerkt:
Er zit Vista op, dus ik neem aan dat hij niet heel oud is.
Er is dus wel een mogelijkheid dat ik hem later niet kan upgraden met bijv. spullen uit de computershop om de hoek?
 
Jawel, de kans dat het lukt is er zeer zeker. Aan de andere kant is de kans dat sommige onderdelen zich niet met "witte" merken laten upgraden ook aanwezig.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan