Compaq Presario

Status
Niet open voor verdere reacties.

margon

Gebruiker
Lid geworden
14 nov 2003
Ik heb sinds een paar dagen een compaq presario en ik wilde weten hoe ik daar in de bios settings kan komen. Het enige wat ik krijg met opstarten is compaq op het midden van het scherm en dan windows. Ik heb al geprobeerd met Del en met F8 en met Shift F11. Ik weet verder niet wat ik kan proberen. En wat moet ik doen als het beveiligd is met een wachtwoord dat ik niet ken? En Aida geeft aan dat er geen CPU L2 cache is gevonden, en dat ik de externe cache aan moet zetten en de SSE wordt niet ondersteund. Wie kan mij helpen met al deze vragen?
Of met 1??? :-)

Probeer F10 eens.

Het komt ook in je beeld te staan: Press ....... to enter setup

Er komt helemaal niets te staan alleen vanaf het begin van het aanzetten compaq midden in het scherm maar ik ga het proberen.

Ik weet dat het ongelofelijk klinkt maar er staat echt niks, ook niet onder, maar ik heb F10 geprobeerd en ik kom in de settings, alvast bedankt daarvoor, nu de rest nog, want ik heb in de settings al gekeken maar ik kan nergens CPU L2 cache vinden of de externe cache of SSE.

Geplaatst door m@rio
Het staat onder in je scherm

De meeste Compaq's laten inderdaad niets zien, het staat echter wel vermeld in de handleiding en is inderdaad meestal op f10 drukken als je rechts bovenin een wit knipperend blokje ziet.

bedankt

voor alle reakties!
Vooral die link was heel duidelijk thx mario...
ik ben er nog niet uit maar ik kom er wel. tegen die tijd laat ik het wel weten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan