Compaq Proliant 800 usb-probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

tuhowan12

Gebruiker
Lid geworden
31 jan 2002
Berichten
793
Hallo.

Ik zit met het probleem dat ik een USB-uitbreiding wil doen mbv een kaart in een PCI-sleuf. Zodra ik dit doe kan ik 1 minuut in Win2k zitten voordat ik een BSOD krijg met ** System Halted **

Nu heb ik geprobeerd om de USB uit te zetten in de BIOS, maar daar is met geen mogelijkheid in te komen!!

Ook heb ik een geluidskaart erin gezet (PCI) en dit werd wél naar behoren. T zit em dus echt in de uitbreidingskaart voor USB.

Heeft iemand enig idee?

Alvast bedankt!!
 
je kan het proberen om de kaart in een ander pci slot te drukken, kan zijn dat je een conflict hebt, welke je op een andere poort misschien niet hebt.
 
En waarom kun je niet in het Bios komen? Welke toets heb je gebruikt? Ik meen dat het bij Compaq F10 is. Maar dat zal denk ik weinig uitmaken, want daar kun je geloof ik alleen de USB onboard uitschakelen.

De foutmelding geeft op google aan "bad hardware" . Probeer de kaart nog eens goed aan te drukken, en anders inderdaad in een ander pci slot.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ook op andere fora gezocht en deze boden ook geen uitkomst. Heb uiteraard al andere PCI-sloten geprobeerd, maar geven nogsteeds deze melding.

De reden waarom ik niet in de BIOS kom, is omdat de BIOS-partitie (t is een server) verwijderd is. En F10, F1, DEL of F2 werken allemaal niet!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan