Compaq Proliant 800 Utility

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pajaras

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
6 mrt 2007
Berichten
1.182
Ik heb een Compaq Proliant 800 server, en daar stond al Windows 2000 op.
Ik kon nog in de System Partition Utilities komen, en van daaruit Windows installeren en een heleboel andere taken uitvoeren.
Sinds ik Windows 2000 opnieuw heb geinstalleerd (Zonder die utilitie) kan ik niet meer in het menu komen, want hij zegt nadat ik op F10 heb gedrukt om hem te starten dat ze niet beschikbaar zijn:confused:
Hoe kan ik ze opnieuw op mijn PC krijgen, ik heb er geen CD bij.
Ook kan ik niet in het BIOS komen, want er staat nergens op welke knop ik dan moet drukken.

EDIT: Ik lees op internet wat over een SmartStart CD, hoe kan ik daar aan komen?
Het schijnt dat je hem kan downloaden, maar op de HP site vind ik niks.
 
Laatst bewerkt:
Smartstart-cd: link

Gehaald vanaf deze link

Opstarten vanaf de smartstart cd, en dan het juiste besturingssysteem kiezen (in jouw geval: Windows2000).

Cd is engelstalig. Geen NL-variant beschikbaar.

Tijs.
 
Ik heb hem gedownload en gebrand, maar als ik hem opstart dan laad ie van alles in een "DOS" omgeving, en dan zegt ie dat /WIN95/SMARTDRV.EXE ofzo mist.
Dan start ie opnieuw op en dan ben ik weer bij 0:confused:
 
Wel dit gelezen? Staat op de link-pagina, onder het 'tabblad' Installation Instructions:
nstallation:
Contents of this ZIP file:

* Readme.txt

* CD ISO image

* spd.ini

Making a physical CD from an ISO image file
Download the file to a temporary directory and extract the ISO image to that directory.

To create a CD from this ISO image, you must use a software utility capable of writing an ISO file to a recordable media such as CD-R.

Note: Simply copying the ISO file to a CD-R will NOT result in a usable CD.

CD labeling
For reference purposes, please label your resulting CD as follows:

SmartStart CD
Release 5.50

spd.ini
This file should be copied to a blank, formatted diskette. It will be used during installation to save profile information.

Tijs.
 
Ja, heb ik gedaan.
Alleen die diskette niet, omdat ik er geen kan vinden:confused:.
Ik zal binnenkort even voor een diskette zoeken, en dan post ik wel of het werkt.
In ieder geval bedankt voor de antwoorden:):thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan