bvanleeuwen254
Gebruiker
- Lid geworden
- 12 feb 2008
Hallo,
Ik heb laatst een Compaq SG3-230.nl gekocht en ik wil deze graag downgraden naar Windows XP omdat ik dat makelijker vind werken. Maar nu heb ik een probleem, ik had hier nog een XP licentie liggen en CD met XP Pro, dus ik stop die er in. En dan start ik set-up op vanuit de bios. Hij laadt alle bestanden, en na een tijdje gaat de setup naar een schermpje met een knippertje streepje, daarna krijg ik de volgende BSOD:
Ik wil graag toch Windows XP op deze computer krijgen, hoe kan ik dat voor elkaar krijgen?
Alvast bedankt,
Bob
Ik heb laatst een Compaq SG3-230.nl gekocht en ik wil deze graag downgraden naar Windows XP omdat ik dat makelijker vind werken. Maar nu heb ik een probleem, ik had hier nog een XP licentie liggen en CD met XP Pro, dus ik stop die er in. En dan start ik set-up op vanuit de bios. Hij laadt alle bestanden, en na een tijdje gaat de setup naar een schermpje met een knippertje streepje, daarna krijg ik de volgende BSOD:
Er is een probleem gevonden. Windows is afgesloten om schade te voorkomen.
Als dit de eerste keer is dat u dit scherm met de stopfout ziet, moet u de computer opnieuw opstarten. Als het scherm nogmaals wordt weergegeven, kunt u het beste de volgende stappen uitvoeren:
Controleer de computer of virussen. Verwjderd nieuwe vaste schrijven of vastechrijfcontrollers die u hebt geinstaleert. Controleer of de vaste schrijf op de juiste wijze is geconfigureerd en afgesloten. Voer CHKDSK /F uit om te controleren of de vaste schrijg is beschadigd en start de computer vervolgens opnieuw op.
Technische informatie (mogelijk in het Engels):
*** STOP: 0x0000007b (0xf78d2524, 0xc00000034, 0x00000000)
Ik wil graag toch Windows XP op deze computer krijgen, hoe kan ik dat voor elkaar krijgen?
Alvast bedankt,
Bob