Compaq upgraden

Status
Niet open voor verdere reacties.

the squaler

Gebruiker
Lid geworden
21 nov 2006
Ik wil een compaq gaan upgrade want deze is erg langzaam en loopt steeds vast. Nou wil ik deze behuizing houden en dacht dat er utx in ging maar kan het niet vinden op het interntet Iemand een idee. :thumb:

Laatst bewerkt door een moderator:
Wat is UTX ?

Dit vind ik over UTX :

De UTX® Orthese is een moderne lichtgewicht beenorthese, ook wel Knie Enkel Voet Orthese (KEVO) genaamd, die in een aantal verschillende uitvoeringen kan worden gemaakt. Hij is bedoeld voor mensen die ondersteuning nodig hebben bij staan en lopen.

Laatst bewerkt:
Wat is UTX ?

Dit vind ik over UTX :

De UTX® Orthese is een moderne lichtgewicht beenorthese, ook wel Knie Enkel Voet Orthese (KEVO) genaamd, die in een aantal verschillende uitvoeringen kan worden gemaakt. Hij is bedoeld voor mensen die ondersteuning nodig hebben bij staan en lopen.

srry bedoelde µATX

Er zal µATX bedoelt worden oftewel microATX, zoek daar eens op, je zal daar zeker iets voor vinden.

fouten maken is menselijk ik maak ook type fouten en bedoelde dan ook gewoon uatx ofwel micro atx. Ik wou weten of dit in een compaq behuizing paste

Ja hoor, dat gaat passen µATX is een standaard maat en ook Compaq houdt zich daar netjes aan.
Kijk b.v. een bij www.alternate.nl, daar staan er genoeg.

oke dan weet ik dat maar bv de voeding wordt dan vervangen door een CM extreme power 430 watt maar als ik deze plaats wordt het dan niet wat krap omdat het een standaar atx voeding is ??

Een standaard voeding zal meestal NIET passen in een µATX kast, maar ook daarvoor zijn natuurlijk weer µATX voedingen (met natuurlijk een iets hoger prijskaartje)

Even meten en je weet of er een standaard voeding of een µATX exemplaar in moet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan