Compaq V70 Beeldscherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

corrado

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 aug 2004
:( Mijn Compaq V70 monitor heeft de geest gegeven, ik vermoed dat de zekering eruit ligt of de schakelaar is kapot. Probleem: hoe krijg ik dat ding open??? Alle scghroeven verwijderd maar de kap blijft zitten, er moeten dus ergens verborgen clips zijn die eea op zijn plaats houden. Wie kan mij vertellen hoe en waar??

Je kan proberen om voorzichtig met een platte schroevedraaier te kap een beetje te lichten. Dan zie je zo waar hij vast blijft zitten.

Ik zou hier erg mee oppassen, want op een monitor staat zelf na een paar dagen nog een hoge spanning. Het beste is om hem een maand (ja, je hoort/leest het goed 1 maand) te laten rusten, zodat alle spanning eruit is.

Correct me if im wrong... Ik heb het ook maar op tweakers.net gelezen... ;)

Geplaatst door T._de_vries
Correct me if im wrong... Ik heb het ook maar op tweakers.net gelezen... ;)

Je hoeft niet gecorrigeerd te worden. Dit is waar. Ik was dit zelf vergeten erbij te vermelden.

Haha, je hebt corrado bijna laten schokken. Ik hoop dat dit nog op tijd was... :D :p

Zo niet: Tip aan corrado: Heb volgende keer iets meer geduld op antwoord van andere forumleden. :evil: :p

V70 MONITOR

Bedankt voor alle waarschuwingen, ik wist al dat de elco's nog een tijd onder spanning kunnen staan.
Volgens een andere monitor kenner moet ik de locks bovenop bij twee sleufjes met een schroevendraaier indrukken om de kap te verwijderen.
Probeer ik eerst, punt is dat ik gewoon de kap niet wil verzieken.... Overigens hoef ik niet bij de hoogspanning te wezen.....

V75 Monitor Compaq.

Hallo,
Mijn V75 monitor van Compaq heeft onverwachts de geest gegeven en ik zit met hetzelfde probleem: hoe krijg ik hem open. Ik heb al diverse monitoren open gemaakt maar dit lijkt mij niet te lukken.
Inmiddels heb ik alle schroeven verwijderd en het plaatje achterop met het logo van Compac. Als ik een schroevendraaier in de gaten steek waarin dit plaatje vastzat voel ik wel iets verends maar de kap komt niet los.
Graag van iemand een suggestie.

Openen V75 monitor van Compaq

Inmiddels opgelost.
Maak de schroeven los aan achterzijde en achter het afdekplaatje waar de videokabel naar binnen gaat.
Zet vervolgens 2 schroevendraaiers in de rand aan de bovenzijde van de monitor. Er zijn in de rand op 2 plaatsen kleine inkepingen te zien. Beweeg de schroevendraaiers van achteren naar voren en de kap komt geheel los.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan