Compatible videokaart COD4

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stev en

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 feb 2008
Beste forumlezers,

Eindelijk ben ik in het bezit van COD4, alleen crasht mijn pc wanneer ik het wil spelen. Ik vermoed dat het aan de videokaart ligt.

Specs:
Dell dimension 5100
160 GB HDD
1536 MB DDR2
P4 2.8 GHz HT
ATI RADEON X300 SE 128mb Hypermemory videokaart
PCIe aansluitbus

Bij singleplayer crasht hij zodra de missie begint. Bij multiplayer kan ik een level (bloc) wel spelen, de rest tot zo ver niet. De crash houd in dat het scherm opeens blauw wordt.

Ik zou graag een advies willen over welke videokaart ik moet aanschaffen. Niet al te duur, maar wel compatible met COD4 en evt Crysis. Ik heb totaal geen verstand van videokaarten dus info over waar ik op moet letten behalve de geheugengrootte zou ook handig zijn:thumb:

Mvg,
Steven

1) wat is je Butget ?
2)hoeveel watt is je Voeding ?

wat versta jij onder niet al te duur, oftewel budget?

Voeding bedraagt slechts 305 Watt. Is een 8600GT een goede oplossing? of gaat dat niet lukken met de voeding? Deze zag ik voor iets meer dan 50 euro op marktplaats en dat vind ik ook een mooie prijs. Iets duurder mag ook nog wel, maar niet veel. Ik ben slechts een vakkenvuller..:p

hmm... oke
wat gaat een 8600GT + voeding mij kosten? Het liefst beide 2ehands:p Hoeveel watt moet de voeding minimaal bedragen?

Mvg,
Steven

Als je CoD4 wilt runnen op 1280-1024, wat de beste looks geeft op 17'' monitor, zou ik gaat voor een 8800GT maar met een degelijke fpsconfig is er ook wel 125fps te halen met een 8600GTS maar dan is het wel slimmer om een 400W voeding te halen om zowel de CPU als de Videokaart op vol vermogen te gebruiken.

Mvg Thomas:thumb:

Hey,

ik heb zelf een 8600GTS en draai UT3 en COD4 alles op z'n hoogst (1440X900 alle details aan 4 x antialiasing enz.) Dus met een 8600GTS kom je wel ver. Maar je hebt wel een andere voeding nodig !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan