compilatie maken van gekochte cd's

Status
Niet open voor verdere reacties.

svenolaerts

Gebruiker
Lid geworden
6 nov 2001
Ik zou graag van enkele tientalle cd's die ik gekocht heb, de beste nummers samengieten en op een paar cd's schrijven.
Ik heb dit geprobeerd met nero maar het wil niet lukken.
Gewoon cd1 erin, liedjes die je wilt toevoegen, cd2 erin, opnieuw enkele toevoegen,... zou het op deze manier moeten lukken?
Ik krijg telkens als ik wil schrijven de melding; "medium changed". Wat zou hiervan de oorzaak kunnen zijn?
Is het mogelijk dat de cd's beveiligd zijn tegen kopiëren ofzo en is er in dat geval nog iets aan te doen?
Wie kan/wil mij helpen!?

Je zal gebruik moeten maken van een cd ripper.
Bijvoorbeeld Audiograbber is zo'n programmaatje.
Daarna kan je met Nero er weer een Audio cd van maken, met de nummers die jij wil.:)

Zo als jij het nu probeert, haal je steeds de cd eruit, dat is ongeveer de melding die Nero geeft.

volgens mij kan het wel zoals jij wilt. Ik heb dat nl ook zo wel eens gedaan. Je moet wel de goede cd voor elk nummer erin doen. dus als nr 1 van de cd op cd x staat. Dan moet je met branden eerst cd x erin doen, dan vraagt ie automatisch om de volgende cd. (teniminste als ik het goed herriner). De compilatie is dan een compilatie van allemaal snelkoppelingen, de originele nummer staan nog gewoon op de cd's.

Waar kan ik een programma zoals audiograbber downloaden? Of iets dergelijks...?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan