Martijn Kist
Gebruiker
- Lid geworden
- 3 jan 2010
Beste allemaal,
Met onderstaande code probeer ik de bij de gegevens horende PDF files uit te printen.
Wat is de bedoeling:
1. Op een form kan ik informatie laten veschijnen over het gevraagde kunstwerk.
2. Op datzelfde form zitten 2 checkboxes, als er 1 of allebei aangevinkt zijn moet het de aangevinkte bijbehorende pdf files uitprinten als de commandbutton "Print" aangeklikt wordt.
Ik had deze code, na wat zoekwerk, gevonden op een ander forum en het aan wat ik denk dat het moet zijn aangepast, maar ik krijg steeds de in de titel vermelde melding. Na het op OK drukken arceerd VBA de in het rood vermelde tekst hieronder.
Is er iemand die mij kan helpen?? Of vertellen wat er precies fout gaat? WAT DOE IK FOUT?
Alvast bedankt,
Martijn Kist
Met onderstaande code probeer ik de bij de gegevens horende PDF files uit te printen.
Wat is de bedoeling:
1. Op een form kan ik informatie laten veschijnen over het gevraagde kunstwerk.
2. Op datzelfde form zitten 2 checkboxes, als er 1 of allebei aangevinkt zijn moet het de aangevinkte bijbehorende pdf files uitprinten als de commandbutton "Print" aangeklikt wordt.
Ik had deze code, na wat zoekwerk, gevonden op een ander forum en het aan wat ik denk dat het moet zijn aangepast, maar ik krijg steeds de in de titel vermelde melding. Na het op OK drukken arceerd VBA de in het rood vermelde tekst hieronder.
Code:
If chkreport = True Then
Const Patth As String = "H:\Martijn Kist\Inventarisatie\Kunst\"
Const Signn As String = "Expertise rapporten\Report" & txtindex[COLOR="#FF0000"].Value[/COLOR] & ".pdf"
Const ADOBEPATH As String = "C:\Program Files (x86)\Adobe\Reader 11.0\Reader\AcroRd32.exe"
Const PDFFILE As String = Patth & Sign
Shell """" & ADOBEPATH & """/p /h """ & PDFFILE & """"
End If
If chkinfo = True Then
Const Signn As String = "Extra info\info" & txtindex.Text & ".pdf"
Const ADOBEPATH As String = "C:\Program Files (x86)\Adobe\Reader 11.0\Reader\AcroRd32.exe"
Const PDFFILE As String = Patth & Signn
Shell """" & ADOBEPATH & """/p /h """ & PDFFILE & """"
End If
Is er iemand die mij kan helpen?? Of vertellen wat er precies fout gaat? WAT DOE IK FOUT?
Alvast bedankt,
Martijn Kist