Compleete Backup Van XP Maken?

Status
Niet open voor verdere reacties.

MonsterP

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 jan 2009
Berichten
2
Beste Mensen

Ik heb een vraagje over een backup maken van een latop met XP erop

Ik heb namelijk een laptop van me vader hier maar hij is pas overleden
maar nu wil ik een compleete backup maken van zijn xp
ik wil hem namelijk formateren en een nieuwe instaltie erop zetten omdat hij nu erg traag is

Is het dan mogelijk dat ik dan weer de oude xp erop kan zetten via een backup
dat dan de laptop weer heelemaal hetzelfde is als hij was?

zoja wel programma moet ik daarvoor gebruiken zodat ik zeker weet dat hij dan weer heelemaal hetzelfde is hoe alles was

ierdergeval heer erg bedankt
 
Als je een complete backup wil, dan worden alle systeembestanden en eventueel virussen maar opgeslagen, dus als je die dan terug gaat zetten die back up, gaat ie terug even traag zijn. Je kan een USB stick kopen, en dan alle bestanden die belangrijk zijn daarop zetten, en dan herinstalleren en dan de bestanden terug zetten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Als je een complete backup wil, dan worden alle systeembestanden en eventueel virussen maar opgeslagen, dus als je die dan terug gaat zetten die back up, gaat ie terug even traag zijn. Je kan een USB stick kopen, en dan alle bestanden die belangrijk zijn daarop zetten, en dan herinstalleren en dan de bestanden terug zetten.

Ja dat snap ik wel maar ik wil graag echt alles terug hij gebruikte ook programma's zoals belastingsdienst en zo veel werk om alles uit te zoeken welke bestanden belangrijk zijn enzo vandaar dat ik graag alles terug wil zetten in 1 x

iedergeval bedankt
 
Ja dat snap ik wel maar ik wil graag echt alles terug hij gebruikte ook programma's zoals belastingsdienst en zo veel werk om alles uit te zoeken welke bestanden belangrijk zijn enzo vandaar dat ik graag alles terug wil zetten in 1 x

iedergeval bedankt

Ik weet niet of dat wel mogenlijk is.
 
Je zult dan met een progje zoals ccleaner alles even moeten opruimen. Draai daarna ook nog een virusscan en een spywarescan(puur voor de zekerheid).

Doe met ccleaner ook een registerscan. Doe dit een paar keer, net zolang totdat hij geen fouten meer vind.

Daarna heb je weer een redelijk 'schoon' systeem met al je programma's en bestanden.

Nu een backup maken en die dan weer terugzetten heeft geen enkele zin.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan