Complete inhoud van een partitie kwijt!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rob Valkenburg

Gebruiker
Lid geworden
6 dec 2000
Hallo mensen.

Ik hoop dat iemand mij uit de "brand" kan helpen.

Vandaag heb ik de pc geformateerd en op advies Ghost gebruikt om een image file te maken. Echter heb ik iets verkeerd gedaan en heeft ie de c schijf over mijn d schijf gedonderd. De bestanden zijn weg, maar via een recovery progje (freeware) zie ik de bestanden wel. Echter na terug zetten doen de bestanden niets. Foto's zijn onleesbaar, bestanden werken niet, documenten kan ik eveneens niet openen.

Wie heeft enig idee?

Ja de schijf is overschreven door de c: schijf he ,en dus niet meer bruikbaar.

Onbruikbaar? De bestanden hadden in totaal zo'n 10 gig in beslag. Nu staat er nog maar 4,5 gig op.
De bestanden die nu verloren gaan is op zich nog niet zo'n ramp, maar alle documenten, alle foto's, alle mails is rampzalig.

Hoe kan het dan dat ik de bestanden wel kan zien via dat progje?

Tot nu toe weinig succes. Wel heb ik een aantal foto's gevonden, die wel nog leesbaar zijn. Die heb ik kunnen redden. Helaas zijn de documenten en de back-up van outlook weg. (Er zijn totaal geen sporen van te vinden).
Verder zie ik veel bestanden, maar de titel, omschrijving is wartaal. :8-0:

Tot nu toe wil ik iedereen bedanken voor het mee denken. Mocht iemand nog meer ideeën hebben, dan hoor ik dit graag.

We gaan nu lekker aan de oliebollen en aan de alcohol om alle leed te vergeten.

Iedereen voorzichtig met het vuurwerk en een hele goede roets het nieuwe jaar in.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan