Complete kopie van een page?

Status
Niet open voor verdere reacties.

duhastmich17

Gebruiker
Lid geworden
5 nov 2002
Hallo,

Als ik in Dreamweaver MX een page wil kopieren, veranderd hij alle links, en moet ik alle plaatjes weer opnieuw in gaan voegen want ik krijg hier een grijs gebied. Ook veranderd hij m'n Flash script, en deze krijg ik op een nieuwe pagina gewoon niet meer aan de praat.

Weet iemand hoe ik een 100% kopie van m'n html page maak, zonder dat Dreamweaver zo dom gaat lopen doen met veranderen van links en scripts?

groeten,
Frank

Kun je niet gewoon het bestand "whatever.html" in je windows explorer kopiëren en hernoemen. Dit terug openen met Dreamweaver en alles is prezies hetzelfde.

The Doctor zei:
Kun je niet gewoon het bestand "whatever.html" in je windows explorer kopiëren en hernoemen. Dit terug openen met Dreamweaver en alles is prezies hetzelfde.
Dit heb ik al geprobeerd, maar als ik de gekopieerde page in Dreamweaver open, krijg ik hetzelfde effect :confused:.

Mmm, strange

Dan moet je, denk ik, in de code van de CSS layers beginnen aanpassingen te maken, maar daar ben ik echt niet in thuis.
Ik hoop dat er iemand anders wel kan helpen, zou dat ook wel willen weten :)

Ik ben er achter gekomen dat je een kopie van een page kan maken met de optie "duplicate page". Het enige probleem wat ik dan nog heb, is dat hij weer met de links en scripts gaat rommelen als ik de page in een nieuwe map zet.

Ik heb een Flash bestand als banner. In deze banner zit een harde link gebakken naar home.htm. Kopieer ik de page waar deze banner in staat, en zet ik de kopie in een map nieuws, veranderd hij opeens de link van de banner naar /nieuws/home.htm :(.

Vreemde zaak dus....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan