Complete!

Status
Niet open voor verdere reacties.
En die map kun je echt niet vinden?
Als jij het hebt over gedownloade bestanden dan zou je hier allemaal foto's in moeten hebben (lijkt me)
Kijk, al scant AdAware daar een half uur, het gaat er om of er spyware uitkomt. Dat is het meest belangrijke.
Als AdAware die map zo vermeld dan MOET hij te vinden zijn als alles zichtbaar is gemaakt.

Ga in de verkenner naar de C:\
Klik op plusje voor de map Documents en settings
Klik op het plusje voor jouw naam.
Zoek nu in dat rijtje er onder de map Compete
Staat er een plusje voor Complete dan klik je daarop en zoek je naar 3D Photo Builder.
Of je klikt op de map Complete zelf en kijk je er in.

Nouwwwwww, ik ben benieuwd ;)

Gedaan. maar met geen mogelijkheid is de map complete te vinden. Ik begin langzaam gek te worden geloof ik.

hmmzz, misschien een corrupte map/bestandsnaam, probeer eens een schijfcontrole te doen. Je hebt hierna twee kansen, of de map is zichtbaar of hij bestaat daarna echt niet meer.

Hij is ook niet verborgen!!!!
Omdat je dit schreef hebben we er allemaal niet naar gevraagd. Toch voor de zekerheid maar doen:
Als je in de verkenner klikt op extra/mapopties/weergave
dan hoort er helemaal onder een puntje te staan bij verborgen bestanden weergeven.

Ik heb de verborgen mappen al zichtbaar gemaakt daar staat ie ook niet bij. Een schijfcontrole in Xp is dat in de prompt het commando....chkdsk?

Okay dank je wel ik zie hem niet meer staan. Dus het is denk ik opgelost. Bedankt allemaal voor jullie tips
Ger

Ja maar.......dat zag je tot nu toe ook al niet! :D :D
Was het met AdAware scannen goed?
Dan heb ik ook weer wat geleerd van Maestro :)

Misschien bedoelde jullie dat al maar ik ben gewoon op de "oude"manier te werk gegaan dwz. in me prompt naar documents en settings/ger/ enz enz
er stonden ruim 1200 bestanden en die heb ik gewoon met ..del*.* weggegooid Daarna de dir verwijderd en ik kan nu weer rustig slapen gaan de dir bestaat niet meer
Thxs
Ger

Jij een goede nachtrust en ik een goede Pc wat willen we nog meer?
Groetjes
Ger

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan