Componentkabel op CRT TV?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Latias

Gebruiker
Lid geworden
19 feb 2006
Ik heb een Wii en die is aangesloten op mijn Panasonic beeldbuis TV (65 cm, 100 hz).
Ik wil het beeld graag optimaal hebben. Ik heb keuze uit de composiet kabel (die officieel bij de Wii zat), en dan kan ik nog de RGB kabel van Nintendo en de Componentkabel van Nintendo kopen.
Is RGB beter dan composiet? En zou ik met een component -> scart adapter de componentkabel op de TV aansluiten en werkt dit dan ook?

10m_33ft_Atlona_High_Quality_Component_Video_To_Scart_Adapter_Cable.jpg

Gebruik gewoon de kabels en adapters die bij de wii zaten.

Je gaat op die tv heus geen zichtbaar verschil merken als je de beeldkwaliteit nu gaat proberen verbeteren door andere kabels te gaan proberen ofzo...

Ik heb een Wii en die is aangesloten op mijn Panasonic beeldbuis TV (65 cm, 100 hz).
Ik wil het beeld graag optimaal hebben. Ik heb keuze uit de composiet kabel (die officieel bij de Wii zat), en dan kan ik nog de RGB kabel van Nintendo en de Componentkabel van Nintendo kopen.
Is RGB beter dan composiet? En zou ik met een component -> scart adapter de componentkabel op de TV aansluiten en werkt dit dan ook?

10m_33ft_Atlona_High_Quality_Component_Video_To_Scart_Adapter_Cable.jpg
RGB sowieso beter dan composiet en component is het beste van die drie.

Wat betreft aansluiting component via scart op tv.Hangt er vanaf of de tv via die ingang component signaal kan ontvangen, dan moet dat gewoon kunnen dacht ik (ypbr heet dat dan (pin me er niet op vast).

Maar zal ondertussen wel opgelost zijn, denk ik.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan