compressie agent bij opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Heinikken

Gebruiker
Lid geworden
7 mei 2002
hallo

Bij het opstarten van een pc wil deze steeds compressieagent uitvoeren. Maar dan moet de schijf eerst drive space 3 gecrompimeerd zijn dus dat wil ie ook gelijk uitvoeren.
is er manier om te zorgen dat ie dat niet steeds vraagt?
Ik heb al gekeken in het opstartmenu en windows taakplanner, maar daar staat niks en ook in de msconfig staat niets zover ik kan zien. iemand enig idee?

groeten

Jordi

Probeer eens of je in de registry iets kunt vinden.

Here's the steps to remove it.
Double-click the System Agent icon on the taskbar.
In System Agent, click the Compression Agent task you want to remove.

On the Program menu, click Remove.
When you are prompted to confirm the removal, click Yes.
Close System Agent.

ik neem aan dat ie bedoeld de windows taakplanner?
maar daar had ik al gekeken en daar stond ook niks alleen toepassing optimalisatie Start, maar ook die uitschakelen helpt niks...

Ik lees geen taakplanner. Er moet van compressie-agent een icoon verschijnen in de taakbalk. Daar moet je op dubbelklikken, etc.

Groetjes,
Bennie

er verschijnt geen icoon hoor.

De compressieagent wordt ook niet echt opgestart. Na het starten wil de compressieagent opstarten, maar dat kan alleen op DriveSpace 3 gecrompimeerde stations, en er wordt dus gevraagd of je DriveSpace 3 wil uitvoeren. Als je JA klikt wordt DriveSpace 3 opgestart compressieagent niet verder opgestart. Als je nee klikt wordt gewoon alles afgesloten en kan je aan het werk.

probeer maar eens zelf de compressieagent op te starten, 10 tegen 1 dat je ook die melding krijgt...

Kan je de compressieagent wel apart opstarten via strt\programma's\bureau-accessoires\systeemwerkset? Zo ja, kijk dan of er daarbinnen taken staan gepland en verwijder die eventueel. En je hebt Drivespace 3 ook nog nooit gebruikt? Compressieagent én Drivespace werken namelijk samen.

Ik heb zelf XP en kan die hele compressieagent niet vinden:)

Groetjes,
Bennie

als ik via start -> programma's enz de compressieagent wil opstarten gebeurd hetzelfde, dus vraagt ie ook of ik DriveSpace 3 wil opstarten.

Dat ze samenwerken merk ik ja ;)
Maar ik wil niet dat ze de mogelijkheid krijgen om samen te werken, want om de 1 of andere reden start die compressieagent zelf op bij het starten van Win, en daardoor dus ook de DriveSpace (die ik dus nog noit gebruikt heb)

joepieeee!! :)

Ik heb nogmaals gekeken bij de systeem configuratie en inderdaad, net als bij het bericht wat jij had doorgegeven stond de compressieagent onder een andere naam. In mijn geval onder de naam winzip Quick Pick.

Thanks voor je hulp! :thumb:

No probs!:thumb:

Groetjes,
Bennie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan