comptabiliteit ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

kraaijennest

Gebruiker
Lid geworden
20 apr 2001
Heb webtodate kunnen installeren de 4.0 die ik voorheen op mijn pc had met het besturingssysteem vista ultimate..

Maar nu start ie niet op als ik het op wil starten omdat de comptabiliteit niet goed is met windows 7?

Geeft aan protection system en heb geprobeerd om het vorige besturingssyteem dat ie wel werkte op te starten maar blijft het zelfde weergeven.

Weet iemand hoe ik dat op kan lossen?

graag jullie reactie.

Groetjes Kraaijennest

Voordat je hem installeert moet je rechts klikken op de exe ( ik weet niet of je hem op de harde schijf hebt staan of op CD en als je hem op CD hebt staan klik je in Computer rechts op de CD ) en gaat naar eigenschappen en kiest daar voor compatibiliteit. Daar kan in je opgeven met welke compatibiliteit je hem wil installeren. Kwestie van vinkje zetten bij het juiste OS.

hoi,

ja weet ik maar doet ie niet:(
heb nu windows 7 die staat er niet bij en alle andere geprobeerd

Als je hem niet werkend krijgt in de juiste compatibiliteit ( Vista bijvoorbeeld ).....dan heb je echt een probleem. Het is dan vrijwel onmogelijk om het werkend te krijgen.

Nou even gezocht en op databecker site even nieuwe patch gedownload en nu doet ie het!!
Toch fijner als de duitse versie :D

Mochten er meer mensen zijn met dit proleem weten ze nu tenminste wat ze er aan kunnen doen.

gr kraaijennest

Mooi, had ik ook even aan kunnen denken.
Dank voor het melden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan