compu traag met NAV2004prof

Status
Niet open voor verdere reacties.

gino29

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 dec 2003
Sinds een tijdje gebruik ik NAV 2004 prof. Sindsdien lijkt mijn computer veel trager. Is dit een bekend probleem van NAV2004, en is er iets aan te doen??

P.S. Spyware reeds verwijderd....

Het programma draait natuurlijk op de achtergrond, dus is het logisch dat je systeem dan wat rager wordt.

Er is volgens mij echter niets te doen als je het programma wil blijven draaien.

slk300
:cool: :thumb:

Het is wel bekend dat de nieuwste nav zwaar werkt.

Ik kan zo niet zien wat jouw definitie van traag is.
Komt die traagheid als je bestanden opent enzo of is het al tijdens opstarten dat ie langzaam is?

Je kan een soort van testje doen:
Open een groot bestand met en zonder nav geactiveerd. Zorgt voor de veiligheid dat je geen internetverbinding hebt! Als je daartussen een wezenlijk verschil ziet, dan weet je genoeg. Dan zou ik naar een lichtere virusscanner gaan zoeken. Avast is gratis en niet zwaar. Werkt ook goed. www.avast.com

Zoniet, dan kan het nog aan andere factoren liggen zoals defragmenteerde partities, registry die teveel loze verwijzingen bevat, etc.

Suc6!

panda

neem panda titanium antivirus 2004. goed, niet te duur, super eenvoudig in te stellen, scant zeer snel, neemt weinig ruimte in. enige nadeel is de registratie, alhoewel dit bij mij best wel soepel ging. probeer anders eerst de 30 dagen gratis versie, te vinden op de site van panda.
www.pandasoftware.com
jue

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan