compuer black out

Status
Niet open voor verdere reacties.

v d Bulk Johan

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 okt 2005
Berichten
2
Ik beschik over een Fujitsu Siemens computer genuineltel 128.0 MB

Mijn probkeem is het volgende:

Enkele weken geleden raakte ik plotseling de muisfunctie op mijn computer kwijt (waarschijnlijk via Sybot en was ik genoodzaakt de recovery CD van deze computer te gebruiken om deze weer aan de praat te krijgen. Tegelijkertijd besloot ik een Mcafee security center aan te schaffen omdat mijn firewall al redelijk oud was. Nu doet zich het volgende voor:
gedurende enkele dagen tot 1 week is er geen enkel probleem en werkt alles normaal totdat de computer eens vastloopt b.v. bij het downloaden van muziek en je via crtl alt delete de taak van het vastgelopen programma afsluit. Bij de volgende start van de computer werkt er vervolgens niets meer (bureaublad blijft volkomen leeg) en als je via ctrl alt delete kijkt wat er misgegaan is blijkt er enkel een mdm programma
vermeld te zijn. Opnieuw de recovery cd dus gebruiken.
Dit probleem heeft zich al enkele keren voorgedaan.
wat kan hier de oorzaak van zijn?
Is het Mcafee security center eventueel te zwaar voor mijn computer(indien je verschillende ptogramma's tegelijk opent (b.v. Windows Media player, excell en shareaza?
Op dit moment is het security center niet geïnstallerd als test. Compuetr is getest met mcafee en kan geen virus vinden.
 
Wat nauwkeuriger graag

Ik gebruik Spybot met veel plezier en nog nooit troubels gehad. Ik vraag me dus af of je spybot de schuld mag geven. Wel geïmmuniseerd ?? Scheelt een hoop ellende.

En een muis moet je aan de praat kunnen krijgen zonder een nieuwe installatie.

Maar gebeurd is gebeurd.

Je zegt dat je het programma dat vast loopt killed, maar welk is dat dan, want het is niet een simpele toepassing. Want dat geeft geen leeg bureaublad.

Eric.

P.S. alsnog welkom op Helpmij.
 
dat weet ik dus niet precies. De laatste keer dat het gebeurde,gisteren dus, liep de computer vast en probeerde ik met ctr alt delete het euvel te verhelpen. Er gebeurde niets waarna ik noggmaals ctr alt delete indrukte waarna de computer afsloot en opnieuw startte
met het gekende euven als gevolg.

Ik ga nu 2 weken op vakantie dus het kan even duren voor ik op een nieuw bericht reageer

alvast bedankt
 
Even wachten

Soms (vooral bij machines met niet zo snelle processor) moet je wel een twee minuutjes wachten, voordat je besluit hem zijn nek om te draaien door een tweede Ctrl+Alt+Del.

Eric.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan