computer 1ghz

Status
Niet open voor verdere reacties.

ericvanbelgie

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
19 apr 2002
Ik kocht onlangs een nieuwe PC 2,3 ghz maar mijn oude van ongeveer 2 jaar oud 128MB 1Ghz is bij verhuis een stoot gekregen. Nu wanneer ik die computer aan doe dan hoor ik alles opstarten maar niet meer dat piep geluid met gevolg dat ook de monitor niet aanpakt. Ik heb ondertussen gekeken of er niks losgekomen is maar blijkbaar niet.
Wat moet ik doen om die computer terug te kunnen opstarten , nakijken in winkel kost me 75 euro en ik wens die te verkopen , weet iemand ook hoeveel waarde die PC nu kan hebben 128MB XP celeron 1ghz met office pro.
Is het de moeite van hem te laten herstellen of kan ik het zelf indien ja waar moet ik gaan zoeken of testen ?

Geplaatst door ericvanbelgie
Ik kocht onlangs een nieuwe PC 2,3 ghz maar mijn oude van ongeveer 2 jaar oud 128MB 1Ghz is bij verhuis een stoot gekregen. Nu wanneer ik die computer aan doe dan hoor ik alles opstarten maar niet meer dat piep geluid met gevolg dat ook de monitor niet aanpakt. Ik heb ondertussen gekeken of er niks losgekomen is maar blijkbaar niet.
Wat moet ik doen om die computer terug te kunnen opstarten , nakijken in winkel kost me 75 euro en ik wens die te verkopen , weet iemand ook hoeveel waarde die PC nu kan hebben 128MB XP celeron 1ghz met office pro.
Is het de moeite van hem te laten herstellen of kan ik het zelf indien ja waar moet ik gaan zoeken of testen ?

Ik schat de waarde op 250 euro.

Waarschijnlijk is er iets met je geheugen of videokaart, ik zou eerst een andere videokaart proberen, en daarna anders geheugen, Als dat 75,- euro kost zou ik het niet laten herstellen. Hoeveel gieg schijf zit er trouwens in, als je hem verkoopt is het dan inclusief of exclusief monitor?

Je zou de videokaart er even uit kunnen halen en die er opnieuw inplaatsen.

Mocht dat niet helpen. Herplaats het geheugen dan opnieuw.

Het probleem zou dan opgelost moeten zijn.

ok

Ik zal het proberen, het is een 20GB dus ik denk ja dat 250 euro wel zal meevallen om die kwijt te graken.
PS ZONDER SCHERM

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan