Computer Aan/Uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

adwinderbie

Gebruiker
Lid geworden
27 mei 2003
Berichten
30
Beste mensen,

Sinds kort heeft mijn pc enige kuren met het opstarten. Hierbij is het dat als hij zoekt naar het besturingssysteem hij een knarsend geluid maakt en dan zegt dat ''operating system not found''. Het merkwaardige hieraan is dat hij de ene keer wel gewoon opstart, maar de andere keer is het ook niet vooruit te branden.

Iemand een idee wat ik hier mee zou kunnen doen?

Alvast bedankt,

Adwin

(p.s ik heb nu al besloten om de pc maar niet meer uit te doen omdat ik anders bang ben dat hij niet meer aan wil...)
 
zo te lezen gaat jou harddisk naar de "*****n" of wel deze gaat langzaam kapot.
 
Kijk, zoiets dacht ik al.. dus het word gewoon tijd om een nieuwe pc te kopen? iets als windows opnieuw installeren zal niet werken??

groet
 
Nou nieuwe pc ik ging voor een nieuwe harddisk is een stuk goedkoper.
Of je moet al van plan zijn om een andere pc te kopen.
 
Wat voor merk harde schijf heb je?
Je kunt met een programma van de fabrikant de harddisk op integriteit controleren.
Dan weet je zeker of er iets mis mee is.
 
Ik denk dat je als eerste ff een back-up moet gaan maken van je schijf. Daarna eens kijken of je iets kan met een programma'tje van de fabrikant.
 
Zoiets heb ik ook last van :eek: Altijd als ik de voor de eerste keer die dag aan zet.. start ik hem later opnieuw op heb ik daar geen last meer van :8-0: hardeschijf lijkt het mij niet aan te liggen pc is nog geen half jaar oud en het geluid komt ergens uit het Moederbord... Het is wel een Constant geluid dus niet dan hard dan zacht.. ik moet tevens ook wachten tot de hele pc op is gestart (Krijg geen foutmelding) en dan stroom eraf dan aanzetten dan doet die het weer. Ook als ik de kast zachtjes optil en weer neerzet (net iets harder dan je normaal zou doen) dan is het geluid ook weg... :confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan