Computer aan/uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

nuluji70

Gebruiker
Lid geworden
19 dec 2006
Als ik mijn pc wil uit zetten dan doe ik natuurlijk zoals het hoort, maar als ik alle programma’s heb afgesloten druk ik de knop in maar hij gaat niet uit.Uiteindelijk moet ik de stekker eruit trekken.Wie kan mij helpen, graag als dat kan.

Groetjes Siolebbob

Ah bedoel je dat!!!

Is een register instelling!

Effe wachten op 1 van de knappe koppen

Heb je hem al geprobeerd uit te schakelen via ctrl+alt+del? Ik heb namelijk hetzelfde probleem gehad, en dit werkte wel voor mij.

Ik lees mee. De pc van mijn vrouw gaat soms wel normaal uit, en soms niet. (win2000)

@ikself: Werkt niet voor win2000 ?! Er wordt gevraagd met welk progje te openen.

Heb je soms nieuwe hardware of software geinstalleerd waar hij op zou kunnen blijven hangen.

Nope. Soms sluit ie normaal af, en soms niet.

@nuluji70 Werkt het bij jou?

Laatst bewerkt:
@ikself: Werkt niet voor win2000 ?! Er wordt gevraagd met welk progje te openen.
Hmmm...dan zou ik in W2000 proberen om t register handmatig aan te passen:

Start/uitvoeren intikken: regedit enter (is bij W2000 iets anders geloof ik.....)

Met Control + F zoeken naar: PowerdownAfterShutdown

Dit kan even duren. Als het goed is kom je op de volgende sleutel terecht:

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon

In je rechterscherm zie je staan: Powerdownaftershutdown. Hierop rechtsklikken en kiezen voor 'wijzigen'. Vul bij waardegegevens een 1 in en klik op OK. Het register netjes afsluiten via bestand/afsluiten en je computer opnieuw opstarten.:)

Ok, met win2000 lijkt het al 2 dagen goed te gaan.
nuluji70, Werkt het bij jou?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan