Computer aanknop gaat niet aan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Net een nieuwe voeding gehaald maar hij werkt niet hoe zet je de front kabels op de juiste plek?

Kreeg hem aan de praat zonder videokaart aantesluiten.
toen sluite ik de videokaart aan en opeens ging het niet.
hij starte daarna niet meer en nu ook zonder videokaart start hij niet?

Waarschijnlijk je voeding weer kapot door de defecte videokaart

Mourad ,
ik heb het al een paar keer gezegd: zoek eens iemand die je echt kan helpen en niet via een forum , want dat wordt niks zo
Er zijn veel mensen die jou best willen helpen ; zoek eens iemand in de buurt .

heb niemand die daa naar kan kijken hoe kan dat voeding weer kapot?

Laatst bewerkt door een moderator:
M0urad, ofwel is je videokaart defect zoals wc2wc schrijft, of andere mogelijkheid is zoals ik eerder al eens beschreven heb. Je moederbord zit rechtstreeks vastgeschroefd op het frontpaneel van de computerkast.

dat is het juist ik heb hem goed vastgeschroefd en die moederbord lichtje blijft nu gwn branden maar opstarten doet tie niet ook zonder videokaart nu als een voeding kapot is ga je het ruiken en rook zien maar ik hem niks gezien zou zonde zijn als de voeding kapot is.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ok, je drukt op de aan/uit knop en er gebeurt niets.
Eén van de ledjes is power switch. Zit dat (juist) vastgepint op het moederbord. Als het niet of verkeerd vastgepint zit zal je computer nooit aan gaan, of je voeding is (terug) kaduuk door de defecte grafische kaart.

En bij het uithalen en terugplaatsen van de grafische kaart heb je de stekker uitgetrokken of alleen maar de computer uitgezet?

Laatst bewerkt:
heb niemand die daa naar kan kijken hoe kan dat voeding weer kapot?

Er is vast wel een student of andere technicus die jou voor €10/15 per uur wil helpen

Er zijn ook mensen in jouw buurt die dat gratis doen ,omdat ze het leuk vinden om te helpen.

Waar woon je ?

Er is vast wel een student of andere technicus die jou voor €10/15 per uur wil helpen

Er zijn ook mensen in jouw buurt die dat gratis doen ,omdat ze het leuk vinden om te helpen.

Waar woon je ?

Schiedam ligt naar rdam ?
ik kan wel naar computer winkel gaan maar die mensen wete echt niks of ze maken wat anders stuk of ze liegen om de prijs

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan