computer afsluit programma ?????

Status
Niet open voor verdere reacties.

knackje

Gebruiker
Lid geworden
9 sep 2002
Hallo,

Kennen jullie een programma waarbij je een tijd kan instellen wanneer de computer automatisch wordt afgesloten.

Dus ongeacht wat de computer aan het doen is, moet hij automatisch afgesloten kunnen worden. Op een door mij in gestelde tijd

knackje

ik had zo'n progje...'k ben um kwijtgeraakt (format)...
'k ga nog ff zoeken, vond het zelf nl ook wel een goed progje :thumb:

je kon gewoon de tijd (seconden, minuten, uren) instellen, en dan sloot de pc zichzelf gewoon af :)

Dat kan je toch met Windows doen?
Bureaublad>eigenschappen>schermbeveiliging>energie>energiebeheerschema's.
Zet hier de PC op een bepaalde tijd op <strike>Standby</strike> Slaapstand en de pc is uit.

Let op dat je wel wat schijf ruimte hebt, omdat wat er in je geheugen staat opgeslagen moet worden.

Als het goed is start de pc dan op waar je gebleven bent.:)
(en sneller)

Laatst bewerkt:
Kan ook maar op standby is nog niet helemaal uit. Als iemand dat progje weet, graag.

Alvast bedankt

knackje

Geplaatst door knackje
Kan ook maar op standby is nog niet helemaal uit.
Klopt het moet ook Slaapstand zijn.:o
Ik weet ook niet welke windows je hebt.
Ik dacht dat deze optie alleen in W2K en XP kon.

Ik wil dat mijn computer helemaal uit gaat op een bepaalde tijd. Dus als ik in de middag weg ga en de volgende ochtend weer thuis kom dat mijn computer uit is. Als ik heb gezegt dat ie om 02.00 b.v. uit moet zijn

Knackje

Geplaatst door crash
Dat kan je toch met Windows doen?
Bureaublad>eigenschappen>schermbeveiliging>energie>energiebeheerschema's.
Zet hier de PC op een bepaalde tijd op <strike>Standby</strike> Slaapstand en de pc is uit.

Let op dat je wel wat schijf ruimte hebt, omdat wat er in je geheugen staat opgeslagen moet worden.

Als het goed is start de pc dan op waar je gebleven bent.:)
(en sneller)

Maar die termijn werkt volgens mij alleen als je niets met je PC doet geloof ik.
------------------------------------

Je kan hier eens kijken: http://download.com.com/3120-20-0.html?qt=shutdown+PC+XP&tg=dl-2001

Gewoon ff Googlelen... en je hebt al een paar programmaatjes die dit voor je kunnen. Meestal wel shareware...

Bedankt allemaal,

Heb een mooi programmatje gevonden hoor

Knackje

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan