Computer beheer

Status
Niet open voor verdere reacties.

jodoti20

Gebruiker
Lid geworden
27 sep 2008
Berichten
5
Hallo,

Op mijn PC ben ik de enige gebruiker en derhalve is er ook maar een gebruikers account.
In configiratiescherm/Gebruikers sta ik dan ook als computer beheerder.

Echter wanneer ik in Internetexplorer IE7 onder Extra de Internetopties kies, krijg ik de mededeling "De bewerking is geannulleerd wegens op uw systeem geldende beperkingen.
Neem kontakt op met uw systeembeheerder.
Mijn PC zit in een normaal standaard huisnetwerk, waarvan deze PC met XP is geladen, de anderen nog met Win98

Kan iemand mij helpen hoe ik dit kan uitschakelen.

Op het bureaublad kan ik met de rechtse muisknop op eigenschappen van Internet Explorer klikken en dan krijg ik wel de mogelijkheid de instellingen te wijzigen, echter het veld van de startpagina staat licht weergegeven, en is niet te wijzigen.
Ik kan deze slechts wijzigen in het register onder Start Page
 
Laatst bewerkt:
Download, pak volledig uit en draai dial-a-fix

Klik de knop Policies. Kijk of er beperkingen gevonden worden. Indien ja, kijk ze even na, en laat de relevante policies aangevinkt en druk op Remove en daarna Close. Sluit daarna Dial-a-fix. Kijk of je nu wél die aanpassingen kunt doen waar je het in de start-posting over had.

Succes,

Tijs.
 
Download, pak volledig uit en draai dial-a-fix

Klik de knop Policies. Kijk of er beperkingen gevonden worden. Indien ja, kijk ze even na, en laat de relevante policies aangevinkt en druk op Remove en daarna Close. Sluit daarna Dial-a-fix. Kijk of je nu wél die aanpassingen kunt doen waar je het in de start-posting over had.

Succes,

Tijs.

Nou, daar zat ik al dagen naar te zoeken.
En nu is alles voor mekaar.

Bedankt Tijs
 
Jodoti20,

Fijn dat je probleem nu verholpen is. :)

Graag nog even de vraag op opgelost zetten. Dat kun je doen door te klikken op "Vraag is opgelost" in het vakje "Status van de vraag", rechts onderaan deze webpagina te vinden.

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan