computer bevriest bij you tube filmpjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

sarah22

Gebruiker
Lid geworden
28 feb 2008
ik heb een probleem met het bekijken van filmpjes van bv you tube of dailymotion, de site zelf gaat open en als ik op een filmpje druk laad de filmpje zich op en laat dan de gezante computer bevriezen.
waardoor ik de gehele internet site moet sluiten en opnieuw openen ik heb bemerkt dat het gebeurd is sinds ik msn live messenger geinstaleerd heb maar ik weet niet of dat echt er iets mee te maken heeft ik heb hem tenslote verwijderd van mijn pc maar de filmpjes werken nog altijd niet
Wie heeft er tips ik gebruik trouwens firefox
en heb ook internet explorer maar ze werken nu in beide niet
Ps filmen downloaden en kijken gaat wel gewoon zo wie ik ook gewoon series op megaupload kan kijken dus het gaat echt alleen om sites als you tube die de beeld laten bevriezen

Laatst bewerkt:
Waarschijnlijk is je computer gewoon niet krachtig genoeg of is het internet te traag.

Wat zijn de exacte specificaties precies? En welk besturingssysteem draai je daar op?

Ik begrijp niet goed wat je met een Os bedoelt
Maar ik gebruik windows xp
heb nog 38 GB geheugen vrij
En gebruik firefox
Wat betreft dat de internet niet snel genoeg is of de computer niet krachtig genoeg is is onmogelijk tenslotte heeft you tube enz tot voor gisteren altijd gewerkt pas toen ik msn geinstaleerd heb werkte hij niet meer.
Adobe staat erop en java ook en het zijn ook de nieuwe versies

Windowsfaq zoiets heeft totaal geen zin:evil:. Waarschijnlijk heeft hij of een te verouderde pc of last van virussen.

Sarah, wil je eens met de rechtermuisknop op Deze Computer en dan Eigenschappen kiezen. Wil je dan alle informatie geven die in de rode cirkel (zie bijlage). Als je die informatie hebt gegeven kan ik je verder helpen.

Bijlagen

• xp-eigenschappen.jpg
    xp-eigenschappen.jpg
    64,1 KB · Weergaven: 38
Heb je ook versneller programma's op je pc staan. die kunnen ook rare dingen doen met Youtube weet ik uit eigen ervaring. Zo ja, zet ze allemaal uit.

nieuwe computer aangeschaft probleem was niet opgelost maar bedankt voor de reacties

Hoi,
2 jaar later reageren is wel een beetje erg laat!
Dan gaat er bij deze maar een slotje op!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan