Computer bevriest!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jefrijn

Gebruiker
Lid geworden
5 nov 2005
Berichten
56
Hallo,

Ik heb een probleem. Ik heb een computer die loopt elke keer vast.
Als ik dus kleine programma's heb draaien gaat het goed. Maar als er bijvoorbeeld al meerder internetschermen open staat gaat het al fout wanneer er iets onverwachts in het beeld gebeurd (iemand die zich aanmeldt op msn bijv.)

Ik kan dan de muis wel bewegen maar verder is alles zegmaar bevroren. Alsof er een glasplaat voorzit. Je kan de muis wel bewegen maar nergens meer op klikken.

De computer is goed opgeruimd en gescand op virussen.

Waar kan het aan liggen?

Systeem:

Compaq Presario S3450NL
2.8 GHz
512 MB Ram
Nvidia GeForce 128 MB
 
Als dat gebeurd, moet je eens op ctrl+alt+del openen. Dit opent het taakbeheer. Dan moet je bij het tabblad processen de processen eens ordenen op geheugengebruik. Als er ééntje ver boven de anderen uitsteekt, heb je de boosdoener gevonden.

Bij mij gebeurt dat wel eens met Firefox. Plots is niets meer aanklikbaar. (gelukkig de knopjes in het taakbeheer nog wel)

James :)
 
James007 zei:
Als dat gebeurd, moet je eens op ctrl+alt+del openen. Dit opent het taakbeheer. Dan moet je bij het tabblad processen de processen eens ordenen op geheugengebruik. Als er ééntje ver boven de anderen uitsteekt, heb je de boosdoener gevonden.

Bij mij gebeurt dat wel eens met Firefox. Plots is niets meer aanklikbaar. (gelukkig de knopjes in het taakbeheer nog wel)

James :)

Late reactie van mij, maar ik heb al naar de processen gekeken.
Daar ligt het niet aan, ik heb ook gescand op virussen en gekeken nar spyware e.d.

Het lijkt me sterk maar kan het niet zijn de er een fan niet goed werkt?
Of dat er ergens stof zit? Weten jullie het?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan