computer blijft hangen op verivying dmi pool data

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hmm Prins, ik heb deze methode nooit eerder gehoord, wat wil je hiermee bereiken als ik vragen mag?

@dennis
Zo reset je de boel volledig.
Das beter als prutsen met je bios.
Als dat fout gaat, gaat het ook goed fout.

Laatst bewerkt:
Ben er uit, je bios is de harddsik kwijt.
Kortom...
Tijdens opstarten bios opstarten en je bios harddsik op automatisch zoeken zetten.
Hoe kom ik in mijn bios: tijdens opstarten herhaaldelijk op DEL OF F2 drukken.
Lukt DEL niet, dan opnieuw opstarten en herhaaldelijk op F2 drukken.
Kortom, ben je binnen het bios...
Nu kijken of je bios je harddsik herkend, zo niet - instellen.

@prins333 die handelingen heb ik nooit eerder gezien :P Is totally new voor mij, kun je misschien uitleggen voor eigen info, wat dat precies doet? ;)

Ow, dacht dat mijn vorige bericht niet goed doorgekomen was, maar zat op pagina 1 van de 2 :$ mijn fout, excuus voor dubbele post. Ik ga verder akkoord met je laatste bericht ;)

@Dennis
Nee joh, er is toch geen geheugen bij geplaatst - althans volgens het eerst bericht.
Geheugen kan natuurlijk wel defect zijn, maar dat kun je testen, door deze van slot te vervangen.
Error is/was: verivying dmi pool data.
Das geen gewone error.

Wat ik denk... Dennis, EN WAT DENK JIJ?
1. Haal de stekker er eens uit.
2. druk 2x of meer op de power knop.
3. schroef nu de kast open en VERWIJDER de batterij(n).
4. druk nu nog 1 of 2x op de power knop.
5. herplaats de batterij(n) of vervang deze voor nieuwe.
6. sluit de stroom weer aan.
7. druk op de power aan knop.
8. ...en bingo alles loopt weer als een zonnetje...
9. sluit de kast.

bedankt voor het advies maar dat heb ik helaas al.100x gedaan was het maar zo simpel :)

toetsen bord werkt

ik kom nu windows installatie cd in
ik kan niks herstelen krijg alleen maar fouten c: blabla
hoop niet dat me hdisk naar ze gootje is

ik ga nu een schone windows installatie uitvoeren hoop dat dat werkt

de volgende fouten.tijdens installatie

setup exe beschadigd bestand

het bestand of de map c:/boot/es-ES is beschadigd en onleesbaar. voer het hulp programma chkdsk uit.

c:/boot/fr-FR /bootmgr.exe.mui is beschadigd

opstart beheer ontbreekt of is beschadigd

fouten chkdsk:

bestands record segment 52 en 77 is beschadigd
en 54 en 78 is zwevend

Laatst bewerkt:
cd heb ik van iemand gehad maar ik denk het niet want hij vraagt.niet om een serial :(

maar heeft me nog nooit problemen veroorzaakt heb die cd al 2jaar

maar heb al heel lang problemen met die harde schijf vaak dan zag de computer hem.niet en kreeg ik weer een disk read error en als ik dan de draden uit de cdrom trok en op nieuw opstarten was alles weer goed
ik heb de computer ooit van een familie lid.overgenomen en die had de pc zelf gebouwd

Laatst bewerkt:
Bovenstaande: maar heb al.heel lang problemen met die harde schij vaak dan zag de computer hem.niet en kreeg ik weer een disk read error en als ik dan de draden uit de cdrom.trok en op nieuw opstarten was alles weer goed

Rustig blijven...
Kun je bovenstaande nog eens opnieuw doen?

Bovenstaande: maar heb al.heel lang problemen met die harde schij vaak dan zag de computer hem.niet en kreeg ik weer een disk read error en als ik dan de draden uit de cdrom.trok en op nieuw opstarten was alles weer goed

Rustig blijven...
Kun je bovenstaande nog eens opnieuw doen?

ja dat kan ik wel doen maar dat hielp alleen als hij me hardeschijf niet kan vinden en nu vind hij me hdsk elke keer
maar ik ga het proberen

Ben er uit, je bios is de harddsik kwijt.
Kortom...
Tijdens opstarten bios opstarten en je bios harddsik op automatisch zoeken zetten.
Hoe kom ik in mijn bios: tijdens opstarten herhaaldelijk op DEL OF F2 drukken.
Lukt DEL niet, dan opnieuw opstarten en herhaaldelijk op F2 drukken.
Kortom, ben je binnen het bios...
Nu kijken of je bios je harddsik herkend, zo niet - instellen.

sorry ik had deze oplossing nog niet gezien ik moest alles net op me samsung galaxy doen drama.

alles in me bios staat op auto en herkent me cdrom en me 2 hardeschijven
ik heb met me master harde schijf vaak problemen dat de pc hem niet ziet staan als de pc op start is het regeltje gewoon blank in plaats van samsung hd en kreeg ik de melding na verifyingdmi pool data "disk read error
en als ik dan de cd rom aansluiting er uit trok en dan op nieuw öpstarten zag de pc soms na 1 of meerdere keren rebooten pas me hd weer en kon ik na verifying dmi pooldata door naar windows

mvg Andrew

is het mogelijk als ik me master hd weg gooi en me slave hd master maakt en dan windows cd opstart en windowd op nieuw installeert zal het probleem over zijn of zal die dan weer de zelfde fouten geven als net met de windows installatie? (het bestand of de map c:/boot/es-ES is beschadigd en onleesbaar. voer het hulp programma chkdsk uit.

c:/boot/fr-FR /bootmgr.exe.mui is beschadigd)

Laatst bewerkt:
Andrew,
Master - slave stel je hardware matig in.
Weggooien - betekend de deur uit doen, vernietigen - eventueel hardware matig als slave instellen.
Verder Fr staat voor France - Frankrijk.
Es staat voor Spain -Spanje.
Niet gek om daar een naar te kijken. > Configuratiescherm = Control Panel.

ik heb me master slave gemaakt en slave master
en windows opnieuw geinstalleert op de goede hdsk en hoppa hij start weer op en is voorbij de verifying dmi pool data en windows draaiende

ik denk dat me hdsk gewoon naar ze gootje is
ik ga de slechte hdsk vol met fouten nog ff scannen en kijken wat er nou echt fout zit of dat hij gewoon echt de geest heeft gegeven

iedereen bedankt voor jullie tijd en het brainstormen wat het probleem nou was:thumb:

groetjes Andrew

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan