Computer blijft hangen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Elysia

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 aug 2006
Berichten
4
Mijn computer bleef een tijdje geleden ineens hangen tijdens een spel en sindsdien kan ik eigenlijk niet meer normaal een spel spelen want hij blijft gewoon helemaal hangen en dan moet ik mijn computer weer helemaal opstarten. Ik heb mijn computer geformateerd in de hoop dat ie het dan wel weer zou doen maar ik kan nog steeds geen spellen spelen en sinds kort blijft hij ook al hangen als ik alleen internet aan heb of msn. Weet iemand misschien wat ik hieraan kan doen?
 
Geef eens de systeem specs en om welk spel het gaat?
 
Om elke spellen.. Spellen van cd of online spellen maakt niet uit, ook bij filmpjes of dergelijke..

En eh.. waar precies kan ik alles vinden:eek: want ben nogal ehm dom op t gebied van computers:eek:
 
Elysia zei:
Ik heb mijn computer geformateerd in de hoop dat ie het dan wel weer zou doen (...)
Bedoel je hier geen defragmenteren mee? Je zegt dat je een leek op pc gebied bent, dan lijkt het mij sterk dat je je systeem zo even formatteert?

Heb je in windows al schijfcontrole geprobeerd om te kijken of je bestandssysteem niet beschadigt is tijdens de uitval?
 
Admin_Frisian zei:
Bedoel je hier geen defragmenteren mee? Je zegt dat je een leek op pc gebied bent, dan lijkt het mij sterk dat je je systeem zo even formatteert?

Nope ik bedoel formateren.. Dat is dan weer een van de dingen die ik wil kan op de computer

Admin_Frisian zei:
Heb je in windows al schijfcontrole geprobeerd om te kijken of je bestandssysteem niet beschadigt is tijdens de uitval?

Nee heb ik nog niet geprobeerd, zal het morgen meteen uitproberen :)
 
Elysia zei:
Nope ik bedoel formateren.. Dat is dan weer een van de dingen die ik wil kan op de computer
In dat geval, ziet apparaatbeheer er goed uit?
Heb je alle hardware correct geïnstalleerd? (chipset van je moederbord ook niet vergeten).
 
Ja alles is goed geinstalleerd staat er in apparaatbeheer.. In ieder geval hij geeft niet aan dat er iets niet correct is geinstalleerd of niet goed werkt ofzo
 
Okay, nou dan zou ik in ieder geval even de schijf controleren met schijfcontrole.
Lees dit anders ook nog even door, mocht je eventueel een blauw scherm kunnen krijgen.
En je systeem word niet te warm?
Controleer de temperaruur eventueel met Everest of je maakt je kast open om te controleren of je fans allemaal nog goed draaien en of je koelblokken niet vol met stof zitten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan