Gisteren, na een melding van mijn virusprogramma dat er een threat was
welke naar de prullebak verwezen werd, heb ik mijn computer afgesloten en weer opnieuw willen opstarten. Sindsdien start hij op met een zwart scherm en witte tekst waarin je zgn kunt kiezen hoe je de computer kunt opstarten omdat hij niet goed afgesloten is
. Echt kiezen is het niet want het enige wat je kunt doen is afwachten tot hij weer normaal opstart na 29 tellen. Onderbreken heeft geen zin. Daarna gaat ie schijnbaar normaal opstarten maar helaas na het windows logo vervalt ie weer in het zwarte scherm met de tekst.
F2 en F11 staan als mogelijkheden maar deze kan ik inmiddels ook niet meer gebruiken. F8 heeft helemaal nooit gewerkt
.
Ben geneigd te denken dat er niets meer mogelijk is, want ik kom nergens meer in. Heeft iemand nog ideeen wat de volgende stappen zouden kunnen zijn zodat ie misschien weer normaal zijn ding gaat doen
?

F2 en F11 staan als mogelijkheden maar deze kan ik inmiddels ook niet meer gebruiken. F8 heeft helemaal nooit gewerkt

Ben geneigd te denken dat er niets meer mogelijk is, want ik kom nergens meer in. Heeft iemand nog ideeen wat de volgende stappen zouden kunnen zijn zodat ie misschien weer normaal zijn ding gaat doen