Computer blijft opnieuw opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Etienne00123

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 apr 2010
Beste leden,

Ik heb gister het spel Risen gekocht en geinstalleerd, daarna heb een een trainer gedownload, om bijvoorbeeld sterker te worden.
Na een uurtje spelen gaf m'n virus scanner allemaal virussen aan wel 10, gevolgd door allemaal fouten van windows, waaronder Isass.exe.
Ik had wat gekeken op forums en ik denk dat ik te maken heb met de virus versie, dus niet die van windows.
Ik wou dus met mijn anti-virus (Gdata) gaan scannen maar toen verdween die opeens uit mijn taakbalk.
Toen ik hem zelf had opgestart en ging scannen ging dit erg sloom en het leek alsof hij dingen oversloeg.
Ik heb toen geprobeerd avast te installeren en toen die bijna klaar was gaf die iets aan van "fout. geen connectie van server" of zoiets.
Toen ging mijn computer uit, en sindsdien blijft hij zich opnieuw opstarten na de windows-logo ik zie dan heel snel een blauw scherm met bovin wat witte regels, en dan hoor ik mijn computer uitgaan en start die op nieuw op.
Ook in veilige modus blijft hij opnieuw opstarten.
Ik kan wel booten met mijn windows xp cd, maar als ik op r druk bij herstel weet ik niet wat ik verder moet doen.
Ik hoop dat ik m'n harde schijf niet hoef te formatteren of dergelijke want er staan belangrijke dingen op.

Kunnen jullie mij helpen?
Groetjes Etienne

Dit is zo te zien een lastig virus ik raad aan om naar de mensen te gaan die hier gespecialiceerd in zijn voer deze handleiding precies zo uit als er staat en als daarvan niks lukt plaats dan even een berichtje in het forum dat in de handleiding staat aangegeven

Oke bedankt voor de post maar het probleem is opgelost.
Een vriend in de familie wist er wel raad mee en heeft windows xp opnieuw geinstalleerd zonder te formatteren en heeft daarna in veilige modus al de crap en virussen eraf gehaald en hij werkt nu helemaal naar behoren.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan