computer blokkeert

Status
Niet open voor verdere reacties.

Audass

Gebruiker
Lid geworden
16 mrt 2014
Besturingssysteem
MacIos
Beste mac vrienden

het valt voor dat ik mij iMac s'avonds niet uitschakel. Ik vermoed dat deze na een tijd in sleep gaat. Wanneer ik die s'morgens wil raadplegen , krijg ik het scherm van de avond voordien maar de imac is geblokkeerd. Geen leven : geen pijltje van muis ......geblokkeerd. Wat doen ? uitschakelen en opnieuw inschakelen. Ik laat hem dan zijn gang gaan , wat 1 minuut duurt. Dan komt het scherm , dat ik s'avonds verlaten had en al de programma's, die s'avonds nog open stonden , krijg ik terug open.
Kent iemand de oorzaak van dit blokkeren en is er een remedie. Hem zelf in sleep plaatsen ?

mvg

Audass

Dank voor de toelichting; de beschreven stappen moeten wij nu uit testen over het weekend . Hopelijk met succes. Maar indien er nog voorstellen zijn , ze zijn steeds welkom.

Mvg

Audass

Mijn probleem is niet opgelost. In het Engels spreekt men van een "frozen" computer

Mvg
Audass

Mijn probleem is niet opgelost. In het Engels spreekt men van een "frozen" computer
Je hebt je vraag blijkbaar zelf de status opgelost gegeven, is dit een vergissing?

dit is geen vergissing

Audass

Via de mail ontvangen:
de iMac heeft een SSHD gekregen en tegelijkertijd een nieuwe Varta batterij.Dus hebben we nu een nieuw (?) toestel. Afwachten wat dit biedt !

Mvg

Audass

Sorry voor het sluiten en het ongemak, lichte communicatiestoornis.
De vraag is weer opengesteld.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan