Computer bouwen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als je niet bekend ben met computers bouwen, dan zou ik het niet alleen doen, maar samen met iemand die dat wel kan. Een computer bouwen is niet zo'n probleem, iets samen stellen is wat moeilijker. Alles gaat met stroompjes en snelheden, en alles het duurste kiezen wil niet zeggen dat daadwerkelijk het beste is.

Verder heb je veel verschillende types die niet 1 2 3 voor elkaar gemaakt zijn. Of er zijn producten die wel op elkaar passen, maar wat zonde is van je geld omdat ze hun maximale kunnen, niet kunnen bereiken omdat een andere onderdeel da weer niet ondersteund.
Het zou zonde zijn om dingen te kopen die je vervolgens weer gedeeltelijk terug kan brengen.

Als je het leuk vind om gewoon lekker zelf het uit te vogelen. Zoek dan bij een webshop, een upgradekit, en kijk naar de specificaties van de onderdelen die erbij zitten, en kijk voor jezelf stuk voor stuk of je dingen kunt vervangen voor ander producten uit de webshop.
als je vervolgens een lijst je heb, drop het hier, of vraag aan iemand om met je mee te kijken.

:d

ik heb iemand in mijn straat wonen die er veel verstand van heefd.(hij heefd geen ervaring met online bestellen). maar als je onderdelen besteld krijg je hier alle snoertjes en dingen bij?

Je krijgt alles erbij om dat onderdeel aan de praat te krijgen. Denk bij een moederbord aan afstandsbusjes, bij de computer kast aan de schroefjes, bij je voeding aan de stroomkabels, bij je harde schijf aan de SATA of IDE kabel enzovoort.

tnxs

ok bedankt voor het snelle antwoorden!!!!!!

:D:D:D:D:D

Jup;) Alleen als je onderdelen overzet, daar houd de leverancier geen rekening mee, evenals de afstand van de kabels, maar heb je een gewone kast (ook wel handig om erbij te nemen ;) ) dan is dat geen probleem.

ik heb nu een centurion 590

het gaat wel lukken denk ik:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan