computer check

Status
Niet open voor verdere reacties.

dennis16612

Gebruiker
Lid geworden
9 mei 2011
kijk ik heb alle onderdelen op een reidje gezet.
zouden jullie willen kijken als als zou werken.
http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje
http://gyazo.com/fb5cd712cb2fe03096e9f472e8322808
TP-Link TL-WN751ND 150Mbps Wireless N PCI Express Adapter
Revoltec COLD-LIGHT CATHODES Twin-Set
DeepCool XFAN 80L - Ventilatorhuis
Microsoft Wired Keyboard 200 for Business
LG E2241S-BN - LCD-scherm
Azerty Montage volledig systeem 1 jaar garantie
Samsung SH-222AB - Schijfstation
OEM - Seri�le ATA / SAS kabel
WD Caviar Green WD10EARS - Vaste schijf
AMD Phenom II X4 840 / 3.2 GHz - Socket AM3
Crucial - Geheugen 8gb
ASUS M4A77T - Moederbord
Thermaltake SMART 530W - Voeding ( intern )
Sapphire RADEON HD 6850 - Grafische adapter
Cooltek X1 - Midtowermodel
dit is een computer om mee te gamen
Ik had nog een paar vragen.
1.zou er wel genoeg stroom komen.
2.zouden de coolites wel werken en passen.
3.kan ik later ook nog 2 schermen laten kom precies de zelfde.
4.als iemant nog upgrade advice heeft zegt het dan.(videokaart enzo.)
5.zou een laptop hardeschijf ook in de pc passen.
6.kan ik later ook nog een ssd toevoegen.
Ik hoop dat jullie me hiermee kunnen helpen.
M.V.G Dennis:)

wireless-n-pci-express-adapter zou ik niet doen heb ik ook precies de zelfde en ik ben er niet over te spreken de drivers die je er bij krijgt al en dan het sammen werken met de router niet doe dus

1) Genoeg? Het hele systeem trekt volgens mij nog geen 300W onder maximale belasting (zonder ernstig overclocken e.d.)
2) onmogelijk te zeggen, ik ken de kast niet en dat is erg specifiek
3) NEE. deze monitor gebruikt een ouderwetse VGA aansluiting, twee van dit type gaat misschien nog lukken, 3 zeker niet. Als deze computer voor spelletjes is zou is serieus overwegen een type met digitale aansluiting te nemen.
4) beetje afhankelijk van je budget, zie ook mijn opmerking hierboven. bij het moederbord worden ook al sata kabels meegeleverd (2x) dus die hoef je niet te bestellen.
5) ja, maar kan wat knutselen zijn en ze hebben niet dezelfde snelheid als een "echte"
6) ja, maar je hebt geen sata-600 poorten dus loop je wel tegen een plafond aan als je voor de allernieuwste types gaat.

NB, wireless usb dongle werkt ook prima en scheeld een hoop ruimte in je kast

oke als de monitor slecht is zou er dan een linkje zetten van azerty met digitale aansluiting en dan kies ik dan weleen wireless usb dongle

begrijp ik goed dat je mogelijk uit wil breiden tot 3 schermen, of tot maximaal 2? in indien voor 3, moeten ze dan ook allemaal exact hetzelfde zijn?

Moederbord is wel ene beetje aan de oude kant, die chipset trekt op niet veel meer.

nou het moet maar zou de chipset en ik ga echt niet meer dan 2schermen upgraden van mijn part hoeft het niet het zo meschien grappig zijn van later.
ik ben alleen al blij als ik normaal kan gamen dat alles normaal werkt

Zo te zien zijn er veel dingen die niet goed samenwerken, is het niet een mogelijkheid dat je budget aangeeft etc. wat je wil kunnen met die pc, en dat je vraagt of 1 van ons iets kan samenstellen? (is maar een idee, hoop dat dit niet erg is)

720 euro ik wil er gewoon mee kunnen gamen dat is alles ,maar iedreen zegt wat anders ik wil gewoon call of duty black ops spelen
en ik wil gewoon dat als ik op het aan knopje druk dat hij aangaat en windows 7 kan installeren.

Laatst bewerkt:
die 720 euro voor enkel de pc of moeten de beeldschermen daar ook nog bijkomen?

ja als je goed had opgelet bij azerty word de computer voor me inelkaar gezet ik ga het niet zzelf doen.
dus met de pc die ik nu heb kan ik geen call of duty spelen ik wil geen nieuwe computer ofzo trouwens gewoon een die snel is en call of duty black ops afspelen
ik wil alleen maar dat het onder 720 euro zit dat er een winkelijstje zit en dat hij dus inelkaarword gezet dat ik hem gelijkkan bestellen.

Laatst bewerkt:
In die zin van 'opletten': Alternate kan ook gewoon voor €50,- de assemblage doen.
Azerty is daar echt niet de enige in.
Ga eerst even zelf kijken voordat je reageert, en dan al helemaal zo'n rare reactie op iemand die jou wilt helpen.

sorry hoor ik wilde heus niet boos overkomen?
maar ik kan gewoon niks vinden op alternate niet dat het slecht is maar ik kan niks vinden.
ronald ik wil je trouwens erg bedanken voor de het lijstje.
het ziet er wel wat beter uit dan me vorge.
maar weet je zeker dat een i3 processor dit kleusje kan klaren?
en heb je nog idee voor later upgraden.
bijvoorbeeld processor die ook kan overclocken.(euh.. meschien kijk ik fout maar kan ik wel draadloos internetten)
en nog maar sorry dat ik zo boos reageerde(ook al bedoelde ik het niet zo):D

Laatst bewerkt:
De i3 is geen enorm sterke processor, maar als er echt een monitor in dit budget moet heb je geen keuze. Anders zit je aan een AMD Athlon II X3 vast, en die is trager bij games dan een Intel Core i3 (de meeste games gebruiken maar 1 of 2 cores, en hoe sneller die ene core is, hoe beter dus).

Voor later upgraden kan elke willekeurige Intel Core i3, i5 en i7 processor op Socket 1155. Overclocken gaat niet met dit moederbord, dan zit je vast aan een P67 of Z68 chipset (in de huidige samenstelling is het een H67 chipset) en een i5-2500K of i7-2600K processor (let op de K achter het typenummer). Deze processors vallen nu compleet buiten je budget, de i5 2500K begint bij 180 euro en de i7 2600K bij ongeveer 250 euro.
Voor upgrades heb je overigens meer aan de videokaart, en dat zal geen probleem zijn. De huidige voeding biedt 500 watt en kan elke huidige videokaart wel aan. Een opstelling met meerdere kaarten (Crossfire / SLI) gaat niet lukken.

En de draadloos internet kaart zit er inderdaad niet bij zie ik, ben ik vergeten. Kun je er gewoon zelf bij doen!

oke.
Ik wil jullie bedanken voor jullie tips.
Maar als het niet erg heb jullie ook hele preciese upgrade mogelijkheden(niet dat deze slechtwaren) maar ik bedoel een nieuwe hd radeon 6900(zeg maar wat)
Een nieuwe dubbele monitor.
Of een nieuwe cpu.
Want ik krijg later nartuurlijk iik weer wat geld en dat wouw ik aan computer onderdelen bestellen.
zodat ik nooit uit de tijd raak.
als jullie zo vriendelijk zijn om dit te doen dan heel erg bedankt.
en nog sorry voor de vorige keer.
M.V.G Dennis

Dit moederbord ondersteunt elke i3, i5 en i7 processor op socket 1155 (sandy bridge). Monitor is afhankelijk van de videokaart, en zolang de voeding het toe laat kan elke videokaart er in.

ow oke.
maar heb je enige surggeties.
voor upgrades en de internet stick.
en trouwens bedankt voor snel reageren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan