Computer chrasht tijdens spel

Status
Niet open voor verdere reacties.

zerox56

Gebruiker
Lid geworden
22 sep 2007
Ik zat een spel te spelen. en toen ging mijn beeldscherm zwart. Ik hoorde het spel geluid laggen. Mijn beeld gaf een foutmelding dat er geen connectie is. En toen hoorde ik het geluid van mijn computer als het uitgaat. Maar het lampje brande nog en de ventilators draaide nog.

Ik zit nu op veilige modus en dat werkt. En ik heb een beetje stof uit de computer gehaald. En ik heb herstel naar 3 september gedaan. Maar dat hielp niet

systeem eisen kloppen wel zodat het spel wel op die pc kan werken???

Ja. Ik heb een windows 7 64 bit. i7 en gtx460. Dit spel is 3 of 4 jaar oud en nooit problemen mee gehad.
Het spel chrashte wel af en toe sinds gisteren. Maar did gebeurde na een update van het spel. En ik denk niet dat hierdoor mijn pc verkloot is.
Ik zit nou de nieuwste driver voor nvidia te downloaden

Hm. Hij start nou wel in de normale mode op. Ik vind het wel raar nadat ik die nieuwe driver heb geinstalleerd. Ik heb al een maand of 2 geen nieuwe drivers voor iets geinstaleerd. Maar toch bedankt voor het helpen

Het is toch niet opgelost. Ik zat op youtube en het deed hetzelfde. Het hing ook vast bij het laden van de spullen in velige modus. Ik zit te kijken of de temperaturen hoog worden.
Maar dit is niet het geval.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan