computer crash

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tjico30

Gebruiker
Lid geworden
15 nov 2001
Na mijn pc te hebben gescanned met Avas(virusscanner) kreeg ik de melding
'"Kernel data inpage error".
Ik heb toen de PC gerestart maar hij komt niet verder meer dan crtl-alt-del en blijft iedere keer hier in hangen na een restart.
Recovery CD geprobeerd maar wil ook niet.
Ook de veilige modus wil niet.
Kan iemand mij helpen ?

Tja, heb even internet afgezocht.
't kan verschillende oorzaken hebben.
1. Je intern geheugen. Heb je 2 of meer geheugenchips, probeer ze dan eens 1 voor 1.
2. Je had al een virus op je pc in een belangrijk bestand, en dat is nu om zeep geholpen. Opnieuw kaal installeren, dus zonder extra software, behalve je drivers.
3. Je harde schijf vertoont gebreken.

succes.

Ik wil wel opnieuw XP installeren maar nadat ik de CD erin heb gedaan en gerestart blijft hij op crt-alt-del staan en niet verder.
Hij zou dus via de cd moeten opstarten maar dat doet hij dus niet.
Iemand nog ideen misschien ?

Alvast bedankt

Ik wil wel opnieuw XP installeren maar nadat ik de CD erin heb gedaan en gerestart blijft hij op crt-alt-del staan en niet verder.
Hij zou dus via de cd moeten opstarten maar dat doet hij dus niet.
Iemand nog ideen misschien ?

Alvast bedankt

Bedoel je de ctrl alt delelte van het inlogscherm?

Sorry dat ik niet helemaal duidelijk ben.
Na restart blijft hij hangen in het opstartscherm van Targa (merk)en verder komt hij niet.Dus daarom iedere keer die ctr-alt-del.
Dus wat betreft die bios,daar kan ik niet eens inkomen als hij niet wil doorstarten.

toch????

Oke als je dus dat targa scherm ziet moet je de del toets indrukken om in de bios te komen. Kan ook een andere toets zijn.
Wat je ook kunt doen is meteen als ie opstart en dat scherm komt in beeld op de TAB toets drukken, dan zie je hoe de bios geladen wordt en zie je ook of je de DEL toets kunt gebruiken. Moet je wel snel kijken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan