Computer detecteert niks meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bertje B.

Gebruiker
Lid geworden
17 sep 2006
Berichten
90
Ik heb weer eens een probleem met de computer.

Ik besloot me muis te vervangen voor een andere muis, aangezien het heel stroef ging. Dit had ik echter beter niet kunnen doen. Nadat ik de muis eruit gehaald voor een met een USB-ingang, deed ie het heel even. Daarna haalde ik hem eruit om de snoer even weg te werken achter het bureau, maar daarna deed ie het niet meer. Andere usb-poorten heb ik geprobeerd, maar zonder resultaat. De andere usb-apparaten heb ik erna weer aangesloten, maar het lijkt wel of me pc niks meer detecteert, andere muizen met zo'n plug-in worden ook niet herkent. Daarna startte de pc opnieuw op omdat ik de voedingskabel een klein beetje bewoog. Ik heb deze inmiddels vervangen voor een andere en de pc opnieuw opgestart, maar hij blijft apparaten weigeren. Hoe kan ik dit oplossen?
 
PC dedect niet meer

Had je de muis er ZO uitgetrokken?Met PC aan?
Haal het batterijtje een los,voor 5 minuten.(voeding eraf halen.!!!!!!!)
OF verzet de ontaad jumper. staat vlakbij de batterij.
Kijk desnoods in het MOBO boekje waar die 2 staan.(na 10 minten terug zetten!!!!! en voeding er weer op.
dan heb je de normale instellingen terug.
 
Laatst bewerkt:
Ik gebruik muizen met draad, de ene die er aanvankelijk in zat was niet optisch, die erna wel. Ik heb de muis er inderdaad zo uitgetrokken, met de pc aan. Met normale usb-apparaten doe ik dat normaliter niet, ditmaal wel.

Zou je me wat meer kunnen vertellen over welke batterij je bedoelt, wat de jumper is en het MOBO-boekje? Ik begrijp er niks van namelijk, Hardware is niet mijn beste kant,
 
Als je een muis,met rond stekkertje eruit trekt,dat is niet juist.
USB kan het wel. heb je alleen + en -.

Elk moederbord heeft een boekje..waar alles in staat.
Het batterijtje is een knoopcel.
Welk type moederbord heb je? kun je dat op google opzoeken,waar het zit.
Zit meestal in de buurt van het Bios.

Kan ook zijn dat je bord niet plug en play is.
Moet je de muis installeren.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb de pc net weer even aangezet, en nu herkent ie gewoon me muis en toetsenbord etc. Voorlopig dus weer een zorg minder, hoewel ik niet te optimistisch mag blijven. Mjah, hopen dat het goed gaat. Zal vanavond of zo wel ff een back-up maken, voor het geval dat.
 
Dan heb je hem geresset.
En herkent hij het weer.
Zal wel goed blijven gaan,hoor.
Bertus.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan