computer die uitvalt tijdens het spelen van een spel

Status
Niet open voor verdere reacties.

tyui123456

Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2008
nou de vraag is als volgt: telkens als ik een spel aan het spelen ben op internet of op mijn computer, valt hij uit na een poosje. ik heb heel veeldingen geprobeert maar het helpt niet ik heb een virus scan gedaan, maar dan viel het ook uit (heb inmiddels al een andere en nu valt hij daarmee niet uit). als ik alleen op internet zit en gewoon aan het surfen ben valt het niet uit. kunnen jullie helpen? :)

nou de vraag is als volgt: telkens als ik een spel aan het spelen ben op internet of op mijn computer, valt hij uit na een poosje. ik heb heel veeldingen geprobeert maar het helpt niet ik heb een virus scan gedaan, maar dan viel het ook uit (heb inmiddels al een andere en nu valt hij daarmee niet uit). als ik alleen op internet zit en gewoon aan het surfen ben valt het niet uit. kunnen jullie helpen? :)

valt je computer uit of het internet?

Heb je de goede videokaart drivers?

Kijk eens bij Apparaatbeheer of daar vraagtekens of uitroeptekens staan.
Kijk dan gelijk even bij Beeldschermadapters welke videokaart je hebt.

Valt je computer alleen uit als je games speelt erop?
Zo ja, dan doet je computer waarschijnlijk niet aan de vereisten van de game. ;)

Hiermee bedoel ik dus dat je hardware niet goed genoeg is voor deze games.

Laatst bewerkt:
ik heb een computer van 2 jaar oud en ik heb 149 gb over en ik heb ook een goede video kaart, ja me computer valt alleen uit als ik games erop speel

of het kan een zware spel zijn op het internet waardoor je hardware opwarmt. en misschien zit er veel stof op?:p

het is bijvoorbeeld bij warrock of bij een spel bij spele.nl, maar het is ook bij een spel op me computer zelf zoals sims 2

kijk na of de stof je koelblok helemaal bedekt of je fan

Hoi,

Mag ik vragen wat voor onderdelen je in de pc hebt zitten en hoeveel watt je voeding is.

Modag

Laatst bewerkt:
Hoi

Welke videokaart en hoeveel watt je voeding is en welk merk.

Modag

de computer is van medion
waar kun je de videokaart vinden
en de watt van de voeding, waar kun je dat vinden?

Laatst bewerkt:
Goedemorgen,

Misschien levert dit een idee wat zich in de pc bevind:
http://www.cpuid.com/pcwizard.php
even installeren en de wattage van je voeding kan je beter even de pc open maken en even op de voeding zelf kijken,
Of op de site van medion kijken en daar het type opgeven is ook nog een optie.
Modag

het probleem is verholpen!

dankzij de reactie van wufu heb ik mijn pc open gemaakt en kwam ik er een berg stof tegen. Nadat ik het had schoongemaakt en weer een spel ging spelen viel de pc niet meer uit. :D bedankt!

misschien is het nu wat laat:

zelf had ik hier ook veel last van...
toe las ik ook ergesn dat computer ook goed schoon moet houden. (wel de stroom er af halen!!)
dat betekent dat je elke half jaar even je computer los moet halen en even al het stof moet verwijderen. kijk daarbij wel uit dat je niet iest beschadigt. ook moet je even je voeding even los schroeven en even helemaal uitzuigen.
als je allen even aan de achterkant zuigt dan maak je een stroom brug van stof. mijn vader deed dat een keer. hij zette de computer aan en meteen kwamen er rook wolkjes uit zijn computer. gelukkig was het allen een zekering. (dan moet je nog een hele nieuwe adapter kopen)

dus: hou je computer goed schoon ook binnen in anders koolt hij je computer niet goed.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan