computer doet niets meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

M@rtin

Gebruiker
Lid geworden
27 okt 2000
na gebruik van het reparatie programma Winsock fx start mijn computer nog wel op maar kan niets doen. reageerd op geen enkele muisklik. ook tijdens opstarten F8 indrukken heeft geen effect.
ik heb winsock fx gebruikt omdat ik af en toe problemen had met het contact maken met internetsites, vaak moest ik vernieuwen meerdere keren aanklikken om een site te bereiken en gaf vaak even goed nog aan " kan server niet vinden"
ik heb een P4 met XP home graag reactie
b.v.d dank Martin

Laatst bewerkt:
Als je geen spam wilt hebben zou ik eerst maar je e-mailadres weghalen. Als alles via Helpmij verloopt kunnen anderen ook nog iets opsteken van jouw probleem.

F8 heeft geen effect schrijf je. Krijg je ook niet die regel te zien "terug naar goedwerkende"?

alvast bedankt voor de tip, helaas wanneer ik f8 druk gaat de computer gewoon door met opstarten.
vervolgens kan ik niets aanklikken, reageerd nergens op
heb op deze computer mijn eigen email adres geactiveerd (hoop dat het werkt) heb vandaag al niet veel mazzel

Laatst bewerkt:
als je ook via f8 niet kan werken lijkt het erop dat windows beschadig is. denk dat het beste windows er opnieuw opztten is.

dat houd in dat ik alles wat op mijn harde schijf staat kwijt ben ??
ook alle foto's

je kan nog je harde schijf los koppelen en in iemand anders computer bij hangen ( laat dit door iemand anders doen als je zelf niet weet hoe) en op die manier nog je data reden, n anders ben je alles kwijt ja.

hier ben ik natuurlijk ziek van maar helaas.
ik zal er een expert bij halen en hoop dat de foto's dan nog te redden zijn.
in ieder geval hartelijk bedankt voor de moeite.

groeten martin

Hoe heb je die foto's op je harde schijf staan?
Als je een partitie aangemaakt hebt met daarop de foto's dan zou je met de Windows cd kunnen kiezen voor 'Windows herstellen'.
Kijk daar nog naar.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan