Computer doet niks.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Snikey

Gebruiker
Lid geworden
2 jan 2006
Als ik mijn computer aan probeer te doen dan slaat het beeld af toe aan en vaak niet.
Heb al een andere videokaart geprobeerd maar helpt niks..

Kan het zijn dat het moederbord gewoon niet af is?:(

Je moederbord is niet het enigste wat af is, je topic ook niet(je moederbord is wel af hoor) Zet es heel je systeem neer. Is het een nieuw systeem misschien? Lijkt op videokaart of voedingsprobleem.

Ik heb een elite moederbord met een 1250 amd athlon processor en een g-force 4400 videokaart. Dit is mijn oude computer waar ik alleen muziek opdraai.

meestal kan je zien of je mobo stuk is door condensatoren die bol staan (beetje bruin aan de bovenkant vaak).

Ik had hem vandaag weer aan de praat alleen nu werkt de aan en uit knop niet meer...Als je er op drukt dan gebeurt er helemaal niks.:(

Hallo

Mits dit een al ouder a.m.d. systeem is , verdenk ik eerder de voeding.

Een nieuw exemplaar kost niet echt veel.

Of deze eens omruilen d.m.v. een geleend exemplaar.

terwijl het systeem toch open is , alle fan's controleren op hun sopele werking en zuiverheid.

Peter

Dus als ik de voeding zou vervangen dan zou het systeem weer goed moeten draaien?

Ik heb die computer alleen voor het draaien van muziek omdat wij 's weekends met een groepje bij on s thuis zitten....Mijn nieuwe computer is wel goed. Daarom wil ik eigelijk niet teveel geld in die andere computer stoppen.

voor ongeveer 25-30 euro heb je al een voeding. Misschien voor nog wel minder.

Ja ik had al 1 gevonden voor 15 euro dat is ja geen geld dus ik kan het altijd proberen!:D

Bedankt voor de informatie:D:thumb:

Nu had ik de computer weer klaar zet ik hem weer ergens anders neer en sluit ik hem aan. Pakt hij mijn muis en keyboard niet! Die werken allebei via de ps2 aansluiting doe ik een keyboard eraan met een usb aansluiting werkt hij wel. Volgens mij ligt dit gewoon aan het moederbord....ik zou het anders niet weten...:rolleyes:

Denk je niet dat gewoon dat toetsenbord kan kapot wezen?

Hallo

Toen je hem op de eerste lokatie "testte" werkte wel alles naar behoren ??

Zijn de betrokken ps2 poorten niet uitgeschakeld in de b.i.o.s. ???

Hebben de betrokken poorten ooit gewerkt ??

En belangrijk .... nooit in/uitgeplugd tijdens werking p.c. ?? (want dan kun je inderdaad de betrokken ps2 poorten opblazen o/h motherboard.

Peter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan