Computer doet raar (Beeld+Vastlopen)

Status
Niet open voor verdere reacties.

thel3om324

Gebruiker
Lid geworden
20 jan 2011
Heey allemaal,

Ik heb 1x dit beeld gehad en een aantal keren dat die een fractie van een halve seconde vastliep dat het alleen aan het geluid/muziek te horen was.
Ik vermoed dat dit de harde schijf is, klopt dit?
DYbMh9Y.jpg

SipmGsv.jpg

Ik hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen.

Na onderzoek harde schijf
7KR6kxZ.png

SMjOT1G.png

Ik heb 3 beeldschermen op mijn videokaart aangesloten en op alle 3 was het weer te geven.
1/3 dagen last van gehad en nu (denk ik) niet meer, maar ben bang dat het terug komt en ik zou graag willen weten wat het is.

Alvast allemaal bedankt voor de hulp ! ! !

Groetjes,
Leon

Hallo

Symptomen op de door u geposte Foto's geven volgens mij eerder een indikatie van een defekte videokaart ....

Geen vemelding van de betrokken hardware/ouderdom , etc ... (nuttige info)

Uiteraard ga ik er van uit , dat de software op deze machine in orde is ... ongeacht het gebruikte o.s.

Peter

Alles zit er vers op, drivers zijn allemaal herkent en van de bij behorende cd alles erop geinstalleerd en vervolgens geupdate. Ik zat zelf hier ook aan te denken, maar loopt dan gelijk alles vast (beeld + geluid etc)?
En het is een vrij nieuwe computer dus dat wordt een nieuw videokaart halen neem ik aan?
O ja en het is een zelfbouw en hij deed het eerst wel.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,

ook nieuw gaat weleens defect kijk eens naar de temp van alles en meld even welke hardware je hebt met daarbij de voeding

Ben toch maar zo vrij geweest de vraag te verplaatsen van beeldschermen naar videokaarten.

Het is me gelukt, heb op het grote tweakers een vraag gesteld, en hun zeggen dat het me videokaart drivers was inplaats me videokaart zelf. Omdat die een fout maakt in de usage wat die nodig heeft.

Maar toch allemaal bedankt voor het helpen en supporten !

Kan ik hem ook her-openen als het dat niet is? Of moet ik dan een nieuw topic starten?

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,

Als je aangeeft dat het opgelost is lijkt mij het logisch dat je hem op opgelost zet maar zo te lezen twijfel je dan kan je hem nog open laten voor even.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan